This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Digicam Topic

De C300 kwam als beste uit de test in de consument, die was ook erg goedkoop... dus aan deze zal je waarschijnlijk geen verkeerde koop hebben
 
Originally posted by SendaSM
De C300 kwam als beste uit de test in de consument, die was ook erg goedkoop... dus aan deze zal je waarschijnlijk geen verkeerde koop hebben


was dat niet de mju 300 ?
 
heeft iemand ervaring of een objectieve info over de Casio Exilim Z4?



lijkt me namelijk wel een leuk ding, maar weet niet of casio wel wat is. Ik twijel tussen deze en de (volgens mij) net nieuwe Olympus mju 410, in dit merk heb ik eigenlijk meer vertrouwen

http://cf.olympus-europa.com/consumer/digimg/intro.cfm?id=%B5%5BMJU%3A%5D%20410%20DIGITAL

de casio is wat lichter, ook iets duurder, maar het geheugen is weer iets goedkoper. Scheelt geen reet dus. Iemand ervaring?
 
Iemand ervaring met de olympus c-450 zoom??

ik heb hem ook was laatst bij dixons voor 250e. is een fijne cam alleen het geheugen is vrij duur. is namelijk xd geheugen dat vind ik het enigste min punt
 

Ik vind de kleurechtheid van die Olympus niet mooi (fletse kleuren), een vriendin van me heeft de Casio Exilim Z3, prima toestelletje! Maakt mooie foto's.
Ik heb zitten twijfelen tussen de Z4 en de Ixus400, heb de Ixus400 gepakt omdat ie iets beter uit de test kwam en ik toch meer een Canon aanhanger ben
 
key danku, dan ga ik over een paar weekjes een casio bestellen denk ik zo.

edit\ Heb dus de casio exilim ex Z40 net binnen en ben er superblij mee. Het ding is klein, licht, heeft een grot scherm, veel functies ed. Ik zal een foto posten als ik me hand stil kan houden.
 
Last edited:
Na 1,5 jaar een Sony P51 (2 mp, 2 x optische zoom) te hebben gehad, was ik er niet meer tevreden over. Heb nu een Canon a70 + 512 mb kaart + 2300 mah batterijtjes gekocht. Ben super tevreden over cam, maakt snel en mooie foto's!

Aanrader!
 
Ik heb een Sony Cybershot 3.2 megapixels, net als heel NL maar mijn foto's zijn heel erg overbelicht.. :? kan iemand me vertellen hoe ik dat instel?
 
Check handleiding of klooi even met de instellingen?

Hoe bevalt de cybershot jóu trouwens? Ik heb 'm dus weg gedaan omdat 'ie me nooit snel genoeg foto's maakte, vaak mislukte de helft dan ook nog een keer. Ook de foto's in het donker waren om van te huilen.
 
Dat heb ik al gedaan maar kan er niks uit halen..

Kwaliteit vind ik goed mits de batterijen goed vol zitten.. en het duurt idd lang voordat ie de foto maakt, maar als je je flits uit zet heb je dat prob niet 8P