Digicam Topic

Originally posted by Nan-Z
Gekregen met Kerstmis...

Pentax Optio-S...
Even groot/klein als een bankpasje...

optio-s.jpg


Doei!


;)
Nancy

Bevalt deze cam goed of heb je al minpunten ontdekt ?

Mijn broer ziet deze cam namelijk ook wel zitten, met name om het formaat.

Heb je misschien een paar voorbeeld pics met verschillende instellingen?

eventueel mailadres; hoogst@zeelandnet.nl

Thanks! :)
 
Originally posted by Vassago
Bevalt deze cam goed of heb je al minpunten ontdekt ?

Mijn broer ziet deze cam namelijk ook wel zitten, met name om het formaat.

Heb je misschien een paar voorbeeld pics met verschillende instellingen?

eventueel mailadres; hoogst@zeelandnet.nl

Thanks! :)

vass mijn broer heeft die cam nu ook.
ik heb hem even getest en dat ding heeft veel opties.
ik vind het een erg degelijk dingetje.
 
13675-1.jpg


Ik heb mijn 2e Trust 735S Powerc@m in een maand tijd :( Dit omdat mijn eerste binnen 24 uur na aankoop gestolen werd :( Hij beviel me prima, dus heb ik meteen weer een nieuwe gekocht, en ook deze werkt zonder problemen. Lekker goedkoop, en maakt super scherpe en grote foto's, vooral voor deze prijs! Absoluut een aanrader, 8,5
 
Originally posted by Patrick
Trust :X

Never trust Trust.

Ja gelul, dit is al mijn vierde Trust camera, en ik heb nog nooit ergens problemen mee gehad, en de kwaliteit van de foto's van deze zijn echt wel beter dan menig andere cam in deze prijsklasse. Tuurlijk zijn er betere, maar die zijn meteen een stuk duurder.
 
Originally posted by Gijs
Ding heeft toch geen optische zoom?
*Zucht* speciaal voor jou nog een keer: er zijn betere cam's, maar voor 75 pleuro vind ik deze echt super goed (uitbreidbaar geheugen, flitser, 4cm viewfinder, filmen met geluid, 4x digitale zoom, 2340 x 1755 enz.)
 
Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-
*Zucht* speciaal voor jou nog een keer: er zijn betere cam's, maar voor 75 pleuro vind ik deze echt super goed (uitbreidbaar geheugen, flitser, 4cm viewfinder, filmen met geluid, 4x digitale zoom, 2340 x 1755 enz.)

Zou je misschien een foto en misschien een klein filmpje kunnen posten? En waar haal jij m zo goedkoop weg?
 
Originally posted by Pol tuning
Zou je misschien een foto en misschien een klein filmpje kunnen posten? En waar haal jij m zo goedkoop weg?

Foto die ermee gemaakt is:

crx%20schuin.JPG


Filmpje heb ik nu niet bij de hand, maar post ik nog wel een link van :) Zoals ik al zei, niet super, maar voor dat geld vind ik het super goed
 
wil je nog een andere echt goedkope camera, dan is een Fuji Q1 ook wel leuk, kosten amper 100 euro en maken echt mooie foto's!
 
Voor het geld is het leuk ja.
Ik heb persoonlijk ook echt een afkeer tegen Trust, het blijft gewoon troep voor weinig geld.

Mijn advies is dan ook om nog even door te sparen voor een echte camera, goedkoop is bijna altijd duurkoop omdat je uiteindelijk toch een betere wil.
 
Heb een Sony Cybershot P1.... de eerste in deze serie...
Batterij is van zeer slechte kwaliteit

foto is nutteloos, jullie kennen 'm vast wel.
 
Back
Top