This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Digicam Topic

Keuze

Mensen, me digicam is gejat

ik wou toch al een nieuwe maar nu moet et toch echt.

ff een lijstje met keuzes:

-Canon A70 of Ixus II
-Nikon Coolpix 3100
-Minolta Dimage XT of F200
-Ricoh Caplio G3/RR30

Iemand ervaringen met 1 van deze camera's, goede of slechte, want ze zijn ongeveer dezelfde prijsklasse (behalve ixus) en zelfde aantal pixels/zoom.

Alvast bedankt!
 
Misschien een domme vraag, maar weten jullie of je met die goedkope dingen van +- 100 euro met schermpje bij het kruidvat of blokker ook kunt zoeken met dat schermpje of kun je alleen de gemaakte fotos erop bekijken?
 
Re: Keuze


FF een schopje...ik ga er morge 1 halen, maar na een aantal recensies, keuze uit:

Canon A 70 of Ixus
Coolpix 3100
Minolta XT

Graag reacties, waar de 1 wel en de ander niet, ervaringen?
 
Van mij kun je geen objectief beeld krijgen, want heb alleen ervaring met de Ixus II en een aantal Sony's, maar die staan niet in je lijstje.
Ik vind de voordelen van de Ixus iig:
- Zeer klein en licht
- SD-card is snel met laden enzo
- Vet uiterlijk door de alu behuizong
Ik heb er nog geen problemen mee gehad, heb m bij de V&D in Den Bosch gehaald, daar kreeg ik veel korting en een 64Mb kaartje gratis erbij omdat ik begon over de internetprijzen. Die lagen toch behoorlijk lager dan de prijs bij de V&D in eerste instantie, nu was ik even duur/goedkoop uit als op internet.
Op internet is ie nu 359€ --> http://foto.direqt.nl/

Je zult toch van meerdere mensen moeten horen hoe hun ervaringen met de andere cams zijn natuurlijk.

Succes ermee
 
Whoeeeeeeeeei

Binnenkort ben ik de eigenaar van de Canon EOS 300D Digitale Spiegereflex camera :W
 
Ik ben vorige week klepje verloren van mijn Canon Digital Ixus, ( die de mediakaart afdekt)
dus ik bestel een nieuw klepje. Klepje zelf kost 2,80 en de behandelingskosten zijn 18 eurie
pff gvd

maar wat ik dus eigenlijk wil zeggen, canon onderdelen zijn makkelijk te krijgen en goedkoop. Buitenkant dan.
 
Heb gister me Canon Digital Ixus II binnengekregen..heb et boekie nog niet uit...

echt teveel opties enzo, maar pracht foto's...en scheelde 45 euro met de goedkoopste winkel, dus inet besteld..
 
Mijn zus werkt in een fotozaak en heb vanmiddag ff de Canon A80 besteld incl GP2100 batterijen en een 256MB kaartje!


Pics zullen volgen (heb hem denk ik volgende week binnen)

 
Originally posted by 4x2
Ruilen tegen een A60 8) ?
Neuuh

Heb zelf ook nog een A70, en die hou ik gewoon voor erbij. Ik ga echt niet overal een dure spiegelreflex mee naar toe nemen.

Dinsdagmiddag ga ik hem halen 8)
 
Nikon Coolpix 3500... Prima dingetje wel... Foto's op mn scooterbase komen er ook vanaf... Alleen moest k ze wat verkleinen....

 
Ik heb een vraag
Ik had altijd een fujifilm z00m2600
Prima ding , helaas gesloopt door een niet nader te noemen persoon
Maar ik mis hem toch wel heel erg ...
Heeft iemand mischien suggesties voor een goede cam , Er MOET optishe zoom opzitten 2/3 keer.
En bij mn 2600 kon ik filmpjes maken zonder geluid , nu liefst met.
Iemand suggesties , het moet een betaalbare cam zijn , en ws. koop ik hem zelfs 2de hands.
Laat wat horen als je suggesties hebt!
 
M'n moeder is binnenkort jarig en ik wil d'r een digitale camera geven. Zat zelf te denken aan een Canon digital Ixus V3. Nu heb ik net zitten kijken naar de powershote A80, maar dat lijkt me ook een leuke camera.

Wat zou ik het beste voor camera kunnen kopen ??
 
Ik ben zelf niet zo weg van Sony digicams... Naar mijn mening leveren Canons nog altijd het zuiverste beeld.

Powershot A80 is een hele mooie camera, maar wellicht een beetje te uitgebreid voor je mams, er zitten een boel functies op waar ze geen gebruik van maakt (denk ik). Ixus is wel wat minder uitgebreid ja, en zijn ook kwalitatief zeer goed!
 
Gijs:
Fuji Finepix A205s zoom camera € 149,00 <--(is improved 2600z)
Fuji Finepix A310 zoom camera € 235,00 <-- (stapje hoger, ook mooi)