This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Digicam Topic

hmmz nooit last van met mijn canon
misschien ligt daar het prijs verschil... kweenie, wil het ook niet weten

fotograaf altijd op auto modus btw..
 
Zo, ik heb net ff wat dingen uitgeprobeerd met me nieuwe digicam, de Canon Powershot A70. Niet echt speciaal, maar ik kon nog niet echt naar buiten ofzo



Helaas moet ik 'm misschien terug sturen, omdat het onderste klepje dat voor de lens moet schuiven niet altijd wil schuiven

Maar de meneer van de webshop zei dat ik er eerst andere battarijen in moet plaatsen om te kijken of ie 't dan wel goed doet. Nou, me GP Powerbank Smart travelkit (wat een naam) komt als het goed is deze week nog.

Ik hoop trouwens dat ik 'm niet terug hoef te sturen aangezien de camera een wachttijd heeft van 3 weken
 
Mijn mooiste foto's (ben al heel lang geen "mooie" foto's meer aan het maken, moet ik binnenkort maar weer eens doen)




 
mijn ma heeft dus eergisteren zo'n powerbank 3 gekocht. Ik dacht ik koop later wel eens een 4. Ik stak dat ding dus eergisteren om 13.30u in het stopcontact, en nu zijn we dus 37 uur en zoveel later en dat rooie lichtje is nog altijd niet groen geworden :| Duurt het de eerste keer een half jaar ofzo om die dingen op te laden of is mijn apparaat kaput?
 
Ik denk dat je een kapotte te pakken hebt, bij mij duurt het gewoon 18 uur voordat ze vol zijn (ik heb zo'n langzame dus).
 
Geen persoonlijke ervaring, maar ik hoor er een boel goeds over. De opvolger van de A40/A60, prima camera.
 
Ik hoor ALLEEN MAAR positieve ervaringen over Canon camera's Check even een feedback site op het net over digicams ofzo.
 
Originally posted by Wout
Iemand ervaring met de canon powershot A70?
Plaatje

Als je hierboven had gelezen had je gezien dat ik 'm heb

Het meest voorkomende probleem met de a60/a70 is dat het onderste beschermklepje beneden blijft hangen.
Maar je kan er verdomd veel mee. Het grootste probleem is de levertijd, bij de goedkopere 3 weken.... Dus als je snel een cam nodig hebt, dan niet deze nemen of er veel voor betalen. Ik heb 'm bij www.progress.nl vandaan, 357 euro, en me batterijen en geheugen van www.mp3cdspeler.nl
 
Originally posted by SanderB
www.informatique.nl <- goede zaak, goede service, en niet de allerduurste.

Tzja, 't is of je 42 euro extra wil neerleggen voor de a70. Tenzij je 'm kan ophalen daar, dan scheelt 't verzendkosten en kan je wel langs gaan als je problemen hebt.
 
kheb afgelopen zaterdag een digicam gekocht voor 400,- euro met gelijk een memorystick van 128mb gekocht het type van de cam is SONY DSC-P72 Cybershot..... 3,2 MegaPixels

Hijs gewoon helemaal wous....allemaal lekkere budds mee gefotograveerd mjaaa ik ken geen bijlage bij topics posten...

is wel jammer want anders hadden jullie er ook iets van gezien

greetzz de nieuwe en verbeterde (niet spammende en vervelende) DANOUX
 
Okey ik twijvel tussen de volgende camera's:

- CANON DIGITAL IXUS 400 (Canon PowerShot S400)
- Sony SONY DSC-P92

Iemand advies?
Alvast bedankt
 
Originally posted by Xander
Okey ik twijvel tussen de volgende camera's:

- CANON DIGITAL IXUS 400 (Canon PowerShot S400)
Die kwam de postbode net bij mij thuisbrengen Kost best veel, maar via internet veel goedkoper (scheelt zo 100 euro). Ik ga zomenteen buiten eens wat mooie pic's schieten, en dan post ik er misschien wel een paar Tot nu toe, supercamera (voor het uurtje dat ik er nu mee gespeeld heb)
 
Hier wat pic's van de Canon Digital Ixus 400:

Link

Camera werkt verder echt super. Kwalitatief goed display, veel beter dan dat van mijn oude Ixus V2. Van de Ixus 400 is het scherm ook met de volle zon erop nog goed te bekijken/afleesbaar... Ik weet niet hoe dat bij andere camera's zit, maar bij de Canon A60 en de Ixus V2 was dit niet het geval.

Camera start erg snel op, zoom is snel, klein, stijlvol... Tsja superdingetje Kost wel wat... In de winkel lag hij hier voor € 649, maar ik heb hem voor € 549 gekocht bij Alternate.nl. Zondag besteld, dinsdag om 10.00 in huis
 
Last edited:
Heb de a40 gekocht. Alleen nu wil ik foto's van me cam naar me pc doen, maar de pc geeft de melding dat de camera niet gedetecteerd kan worden. Alleen de eerste keer lukte het. En nu niet meer. Kabel zit goed(usb) en ik heb hem aan. Kan iemand me helpen?
 

Je moet de stand op Afbeeldingen bekijken doen, dus niet op foto's schieten
 
heb een S45, bevalt goed, maar je hebt aan een ixus 400 bijna net zoveel als deze, op een paar functies na.
(ixus 400 kwam net uit nadat ik mn S45 had gekocht... had bewust geen ixusV3 genomen vanwege de 2x zoom, komt er opeens een fatsoenlijke ixus uit! :|)

enige minpuntje is dat ie geen extreme macro foto's schiet... maar dat is meer een algemeen canon probleem.

Voor iedereen die een digi wil halen; DP-review
en daarna als je je keuze hebt gemaakt; ff de prijs vergelijken
 
Heb nu ook een ixus 400, ding werkt echt heel fijn. Alleen zal je wel veel met de instellingen moeten kloten wil je mooie foto's schieten.
Kan iemand mij vertellen hoe ik actiefoto's kan maken want ik krijg alleen maar vage horror figuren tevoorschijn