Digicam Topic

Originally posted by X-Race
Zoiezo geen A40, neem dan de A60 (opvolger A40). Echter de A70 is qua prijs ongeveer gelijk aan de HP 735, dus als ik jou was zou ik de keuze maken uit de HP 735 en de Canon Powershot A70... Welke van de twee, geen idee, ik zelf zou voor Canon gaan, maar ik heb de HP niet verder bekeken en heb tot nu toe altijd Canon gehad en dat bevalt me goed :)

Dan zeker de A70, die heeft veel instel mogelijkheden, in tegenstelling tot de HP. Canon is natuurlijk ook veel meer gericht op het gebied van camera's dan HP.
Zelf heb ik de A70, ik heb alleen een maandagmorgen versie:( Één van de lensbeschermers blijft haken en ik heb 2 hot pixels :(
Bij de HP moet je trouwens ook nog een docking station kopen als je de foto's op je tv wil zien, bij de A70 zit er een kabeltje bijgeleverd.
 
Hey,

Ik ben al heel lang op zoek naar een goede digicam

Ik wil ongeveer tot de 500 euro uitgeven.

Wat is nou de allerbeste camera in die prijsklasse??

Ik heb echt geen idee, ze lijken allemaal op elkaar, maar de kwaliteit enzo. zal toch anders zijn.

Ik wil er het liefst eentje boven de 3 megapixels
 
Zo we hebben eindelijk een digicam... Canon powershot S50 :) echt een fijn ding... Moet alleen nog ff ontdekken hoe alles werkt enzo :)
 
Wat kan ik trouwens beter doen:

Via internet bestellen en kopen?

of gewoon naar een winkel toe gaan?

Ik heb er snel een nodig, dus wat kan ik beter doen, en weet er iemand een antwoord op de vraag die ik in de vorige post stelde??
 
beter in de winkel kopen, heb je em meteen en is fijner als ie evt. kapot gaat en je em terug moet brengen (met garantie enzo)... tenzij het op internet natuurlijk veel goedkoper is (als het een tientje of wat scheelt kan je net zo goed in de winkel kopen)...
 
Ik nu in anderhalve week al 500 euro gespraad maar dat is voor mijn brommer. ik wil niet veel uitgeven aan een camera.
 
Originally posted by Yaruni
Zo we hebben eindelijk een digicam... Canon powershot S50 :) echt een fijn ding... Moet alleen nog ff ontdekken hoe alles werkt enzo :)

dat heeft mij 3 maanden gekost bij dat ding :P
 
Mijn camera :

Olympus Camedia 3040-Zoom

c3040_front_blk.jpg


Heerlijke camera

3 x optische zoom
max. 5 x digizoom.

Tevens 1 x 16, 1 x 32 en 1 x 128 Mb Smartmedia.
En 3 setjes batterijen.

Voorbeelden van zijn beeldkwaliteit. Check foto's lelystad topic. http://forum.scooterforum.net/vbportals/forums/showthread.php?s=&threadid=32663&perpage=30&pagenumber=2

Al met al, heerlijke camera. Met Zeer Veel instelmogelijkheden :W
 
Ik heb btw net vandaag een Mustek G-Smart Mini 3 van me baas gekregen omdat ik er al een lange tijd werk. Hij moet nog ff opladen, maar ik zal zo eens kijken of ik er een leuk foto'tje me kan maken....
 
Zo, na een lange tijd heb ik dan ook eindelijk een digitale camera gekocht. Het is een Canon Digital IXUS 400.
Onderstaande foto is een van mn eerste en is genomen op 2272 x 1740 op maximale kwaliteit. De pic is geresized in paint naar 30% van de afmetingen.

Peroonlijk vind ik dit een erg mooie foto voor de eerste keer. :)

100_0017.JPG
 
Ixus 400 is relaxte camera ja, ik heb hem ook. Alleen dat prijsverschil tussen winkel/internet is echt belachelijk (100 euro ofzo).
 
Originally posted by X-Race
Ixus 400 is relaxte camera ja, ik heb hem ook. Alleen dat prijsverschil tussen winkel/internet is echt belachelijk (100 euro ofzo).

Gewoon met je handen voor je ogen het knopje 'ja' indrukken op het pin appraraat. Probleem opgelost. :)
Ik heb hem trouwens bij een internetshop gekocht. Laat die shop nou net in haarlem zitten. :W
 
Originally posted by Xander
Gewoon met je handen voor je ogen het knopje 'ja' indrukken op het pin appraraat. Probleem opgelost. :)
Ik heb hem trouwens bij een internetshop gekocht. Laat die shop nou net in haarlem zitten. :W
Goedkoopste.nu zeker :)
 
Back
Top