de ene moment loop je vrolijk wedstrijd te fluiten en andere moment ....

hmm ligt ie in het ziekenhuis? Denk het wel..breng die man dan even wat bloemen ofzo, waardeert de familie heel erg en als hij weer beter is vind hij het zelf ook heel cool dat jullie een bloemetje hebben gebracht. Meer kan je er niet aan doen. Maar goed het lijkt me dat je je lam schrikt als zoiets gebeurt.
 
een vriend van me was ook aan het voetballen en een teammaatje kreeg koppijn ofzwo en ging langs de kant, die begon over te geven bij de duckout en viel bewusteloos neer. Hele team erom heen toen ambulance er was, zag je zijn ogen helemaal weg draaien op de brandcar, hij is toen overleden aan een hersenonsteking. Dat soort dingen, doe je niks tegen :X
 
Me opa was aant vissen en toen kreeg die een hartaanval , hij heeft zelf nog 112 kunnen bellen met z'n mobieltje en daarna is die out gegaan. En nu leeft ie weer normaal , hij was toen ook nog maar 68 ofzo en erg gezond . Erg raar dat dat soort dingen gebeuren en dan ben je ook echt blij dat het zo afloopt.Zo'n mobieltje red wel levens btw
 
scheids bij ons kreeg zo'n scheld aanval...(hoe heet da ookal weer) en das eg vaag...loop je de hele tijd te schelden tegen zo'n man en hij ma zegge da da moet ophouden en dan ineens zegt ie zelf allemaal rare dingen :) was trouwens nie alles schelden ma gwoon rare dingen riep ie :| rare ervaring
 
Originally posted by THa GiLeRa WuN
ik kom net terug van een voetbal wedstrijd van teamgenoten, zijn ze lekker aan het spelen (stonden 1-2 voor)
5 minuten voor het einde zit aan de zijkant en zie ik in ene uit het niets de scheids naar voren pleuren.
scheidsrechter kreeg gewoon een hartaanval.
heb gelijk me adrenaline shock gekregen..

mijn trainer en leider gelijk naar scheids gelopen, zus van team genoot er bij (die verpleegkunde studeerd) reanimeren enzo..
viel steeds weg de scheids, hoorde de hele tijd van: "vecht er tegen, blijf er bij, komop scheids enz"
hij had dus onregelmatige hartslag enzo almbulance er bij.
iig ik vond het vreselijk man.. echt erg...

waarschijnlijk als mijn trainer en de zus van teamgenoot niet zo snel gereageerd hadden was het nu mischien wel anders afgelopen.

scheids is naar ziekenhuis en ik weet verder niet hoe of wat.

nogmaals vreselijk is het..

Heb vandaag geinformeerd naar de toestand van de scheids.
De man is 62. Hij is momenteel buiten levensgevaar, ze hebben m gister 'wakker' gemaakt. Hoe dat is afgelopen (de gevolgen voor hem) weet ik niet...

Wat ik wel jammer vind: miscommunicatie tussen de politie en het ziekenhuis. Het ziekenhuis ging ervan uit dat er al familie in kennis was gesteld...niet dus...vrouw en kinderen kregen het pas 2 uur later te horen. Gelukkig dat het goed is afgelopen!!!
 
mijn vader heeft ook 3maanden geleden hartaanval gehad... jammer genoeg was dit ook meteen de laatste keer, hij heeft het niet overleefd... mjah nog steets wel vervelend erover te praten...
 
Back
Top