Emotioneel moment...

thnx everybody :W

verder wil ik inne ook bedanken (o.a voor mooie st.net stickers :))

mja hoop dat dit forum nog vele jaren mag bestaan
 
bij deze ook thx aan iedereen.
ongeveer een jaar geleden wist ik nog niet echt iets van de extreme scooters af en was ik ook niet bekend met dit forum

nu ik zelf ook een speed setup heb en een jaar mee heb gelopen kan ik niet echt meer zonder forum beetje rond kijken enzo
en dan de meetings die zijn echt top

ik hoop dat er volgend jaar wel weer zo iets komt net als lely want dat was echt bruutsk
ik had eerst niet mee gewilt maar ik ben echt blij dat ik het wel gedaan heb. daarna ben ik ook op het forum gekomen en mensen leren kennen.

iedereen bedankt
 
Ik vind ook dat zeker een heleboel mesen hier goed bezig zijn en mij daardoor van een hoop kennis hebben voorzien.
Verder heb ik via het forum marcel en titus gemeet en dat vond ik zeker dope , van het zomer ga ik vast nog wel een stuk meer lui meeten.
 
{! THNX!
ik ken hier verder niemand persoonlijk, ik lees hier veel, en leer daar ook veel van, en post niet veel, maar 1 woord: fantastisch! +ralf+ ik vind het echt geweldig hoe verschillende mensen hier zich voor inzetten en veel van hun vrije tijd instoppen :) en hiermee veel mensen helpen om deze mooie hobby veel mooier te maken 9||6
razma, freezer en rest v/d crew, take care!
 
Respect!

Gewoon één dom vraagje: Ik vraag mij eigenlijk hoe Inne er in real-life uitziet aangezien ik momenteel niet naar meetings kan komen enzo....
 
Sr-Flame said:
Respect!

Gewoon één dom vraagje: Ik vraag mij eigenlijk hoe Inne er in real-life uitziet aangezien ik momenteel niet naar meetings kan komen enzo....

Kijk bij meeting damwoude daar staat ze 2x volges mij op de foto met zo'n grote camera tas;)

Ja en idd respect voor iedereen die hier zijn tijd insteekt enzo:)
En dat ik nog jaren kan forummen totdat ik het kotsmoe ben:p
 
PICT0074.JPG

+ralf+
srry inne voor als het niet mog maare dan edit je da plaatje maar weer weg
 
ik vind het ook erg tov, dat je dit allemaal eigenlijk toch in je 1tje bent begonnen..
zonder dit had bijna iedereen ook een paar vrienden armer geweest, aangezien de meesten vaak naar anderen toe gaan (net als wij laatst naar jeroen), maar buiten dat is het ook gewoon een hele vette manier om mensen beter te leren kennen, ipv alleen maar te kijken op bv meetings..
ik vind het dus echt heel erg vet dat je in je eentje (met later wel wat hulp natuurlijk) zo ver bent gekomen met wat eerst een simpele website was.....

respect voor jou/u :p :*
 
Echt topwerk dat je leverd voor alle scooterfanaten. Ik durfde je eindelijk eens aan te spreken @ meeting schiedam, terwijl ik je al bij zat meetings heb rond zien lopen :D

Echt toppie!
 
Marcel-NRG said:
ik vind het ook erg tov, dat je dit allemaal eigenlijk toch in je 1tje bent begonnen..

Vergeet Freezer niet.... Voor zover ik weet was hij degene die SF.net heeft opgezet ;)

Weet niet precies hoe het allemaal in elkaar zit, dus sorry als ik het fout heb :rolleyes:
 
Iedereen bedankt ,

Ik hoop dat ik nog veel mensen ga meeten en spreken van het forum.Ik hoop dat we nog eens met zen allen een hechte band krijgen als sf.net groep.Zou wel leuk zijn iig :).

Heel erg bedankt iedereen!!
 
jongens en meiden van de organisatie bedankt !!!


ik mag wel zeggen dat ik behoorlijk verslaafd ben aan het forum :)
en mijn leukste herindering was wel lelystad van st.net dat was gewoon uberbruut dat zal ik nooit meer vergeten wat een tijd zeg !!

veel plezier en veel suc6 !
 
Back
Top