De twee vetste platen van het moment zijn:

Pieter@sprinter said:
sorry hoor maar als ik dit nou erg vet vind!!!!
dat jij nou van neger muziek houd!! kan ik ok niet helpen hoor
Ja vast wel. :L
Maar het gaat er in dit topic om de 2 vetste platen van dit moment. Niet van 10 jaar geleden, en van die platen die jij noemt die helemaal niet hardcore zijn. Dat zijn van die platen die de hardcore juist zwart heeft gemaakt. :|
 
sr-johan said:
Ja vast wel. :L
Maar het gaat er in dit topic om de 2 vetste platen van dit moment. Niet van 10 jaar geleden, en van die platen die jij noemt die helemaal niet hardcore zijn. Dat zijn van die platen die de hardcore juist zwart heeft gemaakt. :|


Zit nou niet zo te zeiken , ik vind het een mooie post van die gast ...
En ze hadden hardcore al veel eerder zwart moeten maken..
 
olav basoski waterman lekker nummer blijft wel in je kop hangen en nog een ander nummer maare weet niet hoe het heet is een tune die ze op de site van een discotheek in valkenswaard gebruiken www.desenaat.nl (saaie balle tent overigens)
 
nudeltuning said:
olav basoski waterman lekker nummer blijft wel in je kop hangen en nog een ander nummer maare weet niet hoe het heet is een tune die ze op de site van een discotheek in valkenswaard gebruiken www.desenaat.nl (saaie balle tent overigens)
Welk nummer dan je kunt er drie kiezen. Ik denk dat je de 2de bedoeld?
 
nudeltuning said:
olav basoski waterman lekker nummer blijft wel in je kop hangen en nog een ander nummer maare weet niet hoe het heet is een tune die ze op de site van een discotheek in valkenswaard gebruiken www.desenaat.nl (saaie balle tent overigens)

1 - weet ik niet
2 - Michael gray - the weekend
3 - Benjamin Bates - whole

:)

Mijn favo platen van dit moment zijn:
The Green Martian - Electric Fantastic
Fred Baker vs Nyram - Confirmation.
 
ik ga der elke week 2op dit topic zetten wat er zijn er zoveel hot... Deze nummers zijn voor de liefhebbers van dance en dus niet voor de massa (Die opeens adagio for strings leuk vinden die plaat komt uit 2003!)

Alter Ego - Rocker
I hate trends- Michel de Hey Vs. Secret Cinema

dikke platen
 
Floris491z said:
ik ga der elke week 2op dit topic zetten wat er zijn er zoveel hot... Deze nummers zijn voor de liefhebbers van dance en dus niet voor de massa (Die opeens adagio for strings leuk vinden die plaat komt uit 2003!)

Alter Ego - Rocker
I hate trends- Michel de Hey Vs. Secret Cinema

dikke platen

Anders is Alter Ego - rocker ook al behoorlijk oud hoor ;)

Maarja ontopic:

Narcotic Thrust - When the dawn breaks
Rank 1 - Beats at rank 1.com

En de discotheekknaller :p : Dj Norman & Darkraver - Kom tie dan he
:+
 
Last edited:
Die is inderdaad te grappig!

Ich bin Schnappi das kleine Krokodil,
komm aus Ägypten das liegt direkt am Nil;
zuerst lag ich in einem Ei,
dann schni schna schnappte ich mich frei.

schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp

www.schnappi.tv 8)
 
Last edited:
Back
Top