vetste groep/ DJ

1. THERAPY?
2. METALLICA
3. SYSTEM OF A DOWN

Geef mij maar hard-rock ipv. hard-core, heb je tenminste echt instrumenten. 8)
 
Originally posted by Speedakeju70
1.Tiesto
2.Ferry Corsten
3.Armin van Buuren8)

Mijn rijtje :)

En laatste tijd luister ik ook naar een beetje andere, commerciele dingetjs, weet niet precies wat het is, maar wel grappig:

Dario G - Dream to me, TUKAN - Light a rainbow, Ian Dahl - Castles in the Sky

Beetje dat soort muziek, als je in een relxede stemming wilt komen, is wel koel... Mensen meer van dat soort nummers?
 
Ik luister alleen naar Hardcore eigenlijk:
eenzaam ver bovenaan mijn lijstje staat Neophyte (of masters of ceremony/men of steel/hardcreation) en daarna Promo en dan Stunned Guys.

Af en toe wel eens wat trance of hardhouse hoe je het noemt (niet van die f*cking commerciele rotzooi als barthezz enzo)
- Cherry moon traxx en nog wat weet ik hoe die heten. Staan op die laatste Atmoz cd (wrede tent trouwens!! gaan daar nooit belgen van dit forum naar toe?)
 
Originally posted by The Aerox man
- Cherry moon traxx en nog wat weet ik hoe die heten. Staan op die laatste Atmoz cd (wrede tent trouwens!! gaan daar nooit belgen van dit forum naar toe?)

Ik maar het is daar saai vinnek.
Te veel pieken en dalen in de muziek, dan is BBC herder hoor.
 
Originally posted by Sjoerdyo


Standaard blaat

Echt argument van niks wat iedereen gebruikt :| sigh

Hmmm Relax! Het is gewoon zo, ik heb geen hekel aan trance/dance en die muziek vind het in het week-end wel relax maar ik koop er geen cd's van, vind ik zonde van m'n geld. Binnen een maand is het oud. :)
 
Originally posted by SWA
1. THERAPY?
2. METALLICA
3. SYSTEM OF A DOWN

Geef mij maar hard-rock ipv. hard-core, heb je tenminste echt instrumenten. 8)
Nou flinke instrumenten ja...
Een paar jassen op een drumstel en wat gejengel uit een gitaar (laat het nou toevallig elektronisch versterkte zijn...) en een vent met lang haar die er doorheen staat te bleren.
 
Back
Top