de ene moment loop je vrolijk wedstrijd te fluiten en andere moment ....

THa GiLeRa WuN

CMP... GaNGSTaH SHiT! lol
ik kom net terug van een voetbal wedstrijd van teamgenoten, zijn ze lekker aan het spelen (stonden 1-2 voor)
5 minuten voor het einde zit aan de zijkant en zie ik in ene uit het niets de scheids naar voren pleuren.
scheidsrechter kreeg gewoon een hartaanval.
heb gelijk me adrenaline shock gekregen..

mijn trainer en leider gelijk naar scheids gelopen, zus van team genoot er bij (die verpleegkunde studeerd) reanimeren enzo..
viel steeds weg de scheids, hoorde de hele tijd van: "vecht er tegen, blijf er bij, komop scheids enz"
hij had dus onregelmatige hartslag enzo almbulance er bij.
iig ik vond het vreselijk man.. echt erg...

waarschijnlijk als mijn trainer en de zus van teamgenoot niet zo snel gereageerd hadden was het nu mischien wel anders afgelopen.

scheids is naar ziekenhuis en ik weet verder niet hoe of wat.

nogmaals vreselijk is het..
 
Advertisement - register to remove this

ja me vader heeft het ook al twee keer gekregen

en dan ga je bezeffen dat je maar zuinig moet zijn met je leven die je hebt gekregen omdat het zomaar over ken zijn !


en ik was op lelystad werd ik gebeld om 2 uur s'nachts dat me ma een beroerte had gehad en in het zoeken huis lag

toen moest ik dus om half drie s'nachts trug met een maat van me hij op ze fox en ik op me runner vanaf enkhuizen naar amsterdam 2 uur over gereden continu voluit 6 keer getankt toen kwam ik in het ziekehuis aan kreeg ze er nog 1

maar gelukkig lagen ze in het amc en ze leven nog
het zit in de familie bij ons ik heb me er ook op laten testen maar het slaat een generatie over gelukkig :)

maar ik begrijp heel goed dat je geschrokken bent het is niet leuk om te zien en ej weet op dat moment ook niet wat je er mee moet het is heel triest maar jah je bent een mens van vlees en bloed en als het motertje niet meer wil of niet meer ken dan houd het op
 
ja dat was echt jammer en heel erg rottig
maar gelukkig waren er aardige mensen die schene ffies bij met hun zaklamp

maar jah het beste is misschien is ffies te gaan kijken van de week bij die man dan weet je hoe het gaat met hem dan zit je daar ook niet over na te denken
 
Ja, daar krijg je idd een raar gevoel van binnen.
K was een keer mee naar wedstrijd van me pa (allemaal 50 jarigen enzo) was de wedstrijd vrolijk bezig, viel er ook een vent neer...mja die had dus hartstilstand :S...ook niet prettig om te zien, vooral al staat er familie langs de lijn :(
 
ik heb het gehad dat ik op mn werk kwam en er kwam een man binnen. restaurant en hij ging het terras op. hij maakte een geintje. nix aan de hand en ineens bam plat. piste in zn broek en kwijlde enzo. mn baas en bedrijfsleider mond op mond be ademing en re animeren. ziekenauto erbij... hij was met een hart slag overgeleverd aan de ambulance.. stroomschokken en alles zag ik gebeuren. alleen door de be ademings apparatuur leefde die nog.. stekker er uit getrokken. over... :( niet gaaf om te zien. maar je bent dus niet alleen. sterkte.
 
Mn pa heeft tijdens een tournooi tafeltennis een kerel gereanimeerd! De man is alsnog een week later overleden :(... Mn pa heeft wel een bloemetje van de plisie gekregen voor zn adequate optreden!
 
toen me vader nog op de taxi reed, reed hij over een busbaan langs een halte waar net een vrouw een harstil stand kreeg :(. Ze viel met haar lichaam op de motorkap van de taxi.
Me pa praat er niet graag over, weet alleen dat haar hoorfd in 2e was gesplits en opslag dood. :( is niet leuk als je dat mee maakt :(
 
Buurman van mij stapte uit de taxi bij ons in de straat en kreeg een hartaanval. En is eraan overleden.
Soms komt het best dichtbij je
 
Toen ik nog op de basisschool zat gingen er in 1 jaar 3 (van de 6 in totaal) leraren dood aan kanker. Dan begrijp je het echt niet meer als kleine snip.
 
Originally posted by THa GiLeRa WuN
ik kom net terug van een voetbal wedstrijd van teamgenoten, zijn ze lekker aan het spelen (stonden 1-2 voor)
5 minuten voor het einde zit aan de zijkant en zie ik in ene uit het niets de scheids naar voren pleuren.
scheidsrechter kreeg gewoon een hartaanval.
heb gelijk me adrenaline shock gekregen..

mijn trainer en leider gelijk naar scheids gelopen, zus van team genoot er bij (die verpleegkunde studeerd) reanimeren enzo..
viel steeds weg de scheids, hoorde de hele tijd van: "vecht er tegen, blijf er bij, komop scheids enz"
hij had dus onregelmatige hartslag enzo almbulance er bij.
iig ik vond het vreselijk man.. echt erg...

waarschijnlijk als mijn trainer en de zus van teamgenoot niet zo snel gereageerd hadden was het nu mischien wel anders afgelopen.

scheids is naar ziekenhuis en ik weet verder niet hoe of wat.

nogmaals vreselijk is het..

Was inderdaad vage shit. Was ook aan het kijken samen met een vriend van me en opeens lag die scheidsrechter daar... Complimenten voor de snelle reactie van die verpleegkundige, want anders was het gelijk over geweest voor de scheidsrechter. De toestand van de scheidsrechter was op het moment van vervoeren naar het ziekenhuis 'stabiel maar wel zorgzaam'.

[/offtopic]was jij met die blauw gele runner, zonder accu, malossi powerfilter en veel stickers? Ik was iig met 2kleurige spijkerbroek, Gsus shirt en zwart leren jas, ik stond vlakbij de scheidsrechter en heb die verpleegkundige nog AA gegeven op het veld...[/offtopic]
 
op school hadden we 2 overledene leraren in 2 maanden ofzow..
gaat redelijk snel opeens, dat iemand weg is...
zet je toch wel aan t denken...
 
Bij mij werk was ook een kerl die zat rustig op een bank en stond op, en liep al wankelig weg. Ging die onderuit ook hartstilstand. Hele plas bloed om hem heen omdat die zijn hoofd was kapot gevallen. Ook kwijlen enzo. Ik snel bedrijfsleder geroepen voor reanimatie, waren er gelukkig al twee verplegers(per toeval in de winkel) aan het reanimeren. Hij is afgevoerd per ambulance. (en ook nog wat mensen letten echt niet op want je moet ze voor de brancard wegtrekken, ze gaan er gewoon voorlopen!) Ik weet niet hoe het is afgelopen. Maar ik schrok wel....
 
Hmzz, kan maar een ding zeggen:

Hoop het nooit mee te maken lijkt me echt zeer klote om dat te zien ! Mij gaan ze er als het goed is voor behoeden krijg dit jaar hart operatie :S
 
Originally posted by Dhr Projectx17

maar gelukkig lagen ze in het amc en ze leven nog
het zit in de familie bij ons ik heb me er ook op laten testen maar het slaat een generatie over gelukkig :)


Ben jij niet bang om kinderen te krijgen ??? Miss. dat je er nu nog niet aan denkt, maar lijkt me wel fokop voor je als je weet dat je kinderen grote kans hebben op zoiets.

Voor de rest al die verhalen, zijn erg fokop. Live Sucks zeggen ze dan hé ... het hoort erbij maar is inderdaad echt niet leuk om mee te maken ...
 
Back
Top