This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
alleen vind ik het stuur zelf er niet uit zien ( meningen verschillen uiteraard )

Ik denk juist dat een M-stuur lelijk staat.

Ik vind een M-stuurtje zelf ook mooier dan zo'n TNT stuur. Misschien toch maar eens eentje aanschaffen en kijken hoe het staat?

eey kerel,,

echt mooie viper..

laat je hem ook in deze kleuren?

zo goed als origineel

echt strak,,

ik ben ook bezig met een max biaggi (viper dus)

kpost mischien mijn project nog wel een x

alleen moet ik dan even een goede uploadsite vinden omdat imageshack hier niet zo erg op prijs gesteld word

maarja toffe viper!!

groet jeroen..

Ik heb nog een leuk MTB stuurtje... keertje kijke hoe het staat. Ik verkoop hem niet aangezien ik hem voor MTB wil gebruiken.
maar je kan hem wel ff probere!

Stuurtjes.... Tsja, what can i say?

Zal dat mtb geval van zjaak een keer proberen en een M-stuurtje wil ik nog wel kopen. Denk alleen dat een M-stuur minder mooi is dat wat ik nu heb. (ben ik sowieso al net echt een fan van)

Maargoed, we zullen zien. Voorlopig vind ik dit ook wel goed zo. Metname omdat ik het allemaal nieuw gekocht heb en het me nu in totaal zo'n 60 euro gekost heeft...

@Wesley, Toch leuk om de oude avatar van Justin met de uitlaat van Matthew weer tegen te komen.

De rest: Thnx! :W

Iedereen bedankt voor de reacties. Altijd leuk om te lezen! :W

Ik heb ook na lang zoeken een remhendel gevonden. Alles wat ik vond steeds was in Amerika of Italië en zouden me allemaal $40,- ex shipment kosten... :X
Toen kwam ik op het idee; "Goh, laat ik eens op ebay rondsnuffelen". En jahoor... :W Na een kleine 10 minuten zoeken een nieuwe remhendel gevonden met nog 18 uur te gaan.

Een maximum bod gedaan van 25 euro, toen ik eenmaal thuis was kreeg ik een mailtje met daarin de bevestiging dat ik het object gewonnen had. En dat voor de schrikbarend lage prijs van:

8P

Attachments

• naamloos.JPG
    91.7 KB · Views: 309
hahaha jij regelt t weer he , dat is een goeie zaak :W
Zo ook eens wat gehad, zon superklein reservoirtje voor mn rad voor 1 eu

Die remhendel is wel voor de rechterkant.
En die heb je al :+

Als je geluk hebt, kan je de deeltjes van de remhendel omdraaien, zodat het aan de andere kant komt

Kan omgedraaid worden met een beetje bewerken, heb ik al naar gekeken.

Banken gaat nog even duren, geld is op. :+

nouja ik vroeg het me gewoon af, wat de reden erachter was :*..

iig wel een megakoopje 8)!

edit: en het objectnummer staat nog wel gewoon in beeld

Status
Not open for further replies.