This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
Nou je plan: alles custom, dat gaat aardig de goeie richting in man
echt goeie zaak die rempotjes radiaal.

Ben benieuwd hoe dat eruit ga zien
 
Nou je plan: alles custom, dat gaat aardig de goeie richting in man
echt goeie zaak die rempotjes radiaal.

Ben benieuwd hoe dat eruit ga zien

axiaal, deze zijn niet radiaal

maja zal wel lekker remmen zeker, et is geen brembo
maar toch iets he :+
 
axiaal, deze zijn niet radiaal

maja zal wel lekker remmen zeker, et is geen brembo

Radiaal zijn ze inderdaad niet, dat werd me toch iets te duur. :+
En we zijn niet allemaal merkengeil Sandor...

Thnx voor reacties!



Komt vandaag ook nog een 2e remleiding mijn kant op thnx to Michiel. :W
 
Ze zijn je niet gegund ... maar goed het zal hem vast wel goed staan

Wanneer gaan we kleien met je kappen??
 
Update 27 Juli 2007




Gisteren avond weer even tijd gevonden om met de scooter bezig te gaan. Ik heb het complete stuur ingericht en een aantal kleine dingetjes gedaan / geregeld zodat ik verder kon.


Als eerste heb ik na de post van Michiel zijn remleiding overgenomen.




Die @#$!@ een cm te kort is. :| :X


(Iemand hier een oplossing voor?? )


Ook heb ik mijn hoge TNT clamp af laten draaien zodat ik toch een vooruitstaande clamp kon monteren zonder teveel gedoe / lassen zoals ik van een aantal mensen gehoord heb. Dit was in mijn ogen de meest ideale / mooiste oplossing.

De clamp afgedraaid:



De vooruitstaande clamp:



En gemonteerd:




Ik vind het zo veel netter staan en gelukkig niet te hoog. :W


Ook heb ik mijn rempompen gemonteerd welke, al zeg ik het zelf, ontzettend geil staan. :~ Bovenaan de update is al een gave foto te zien, hier onder nog een paar.










Verstelbare remhendel... :+




Dat was het dan weer voor zover.
 

Attachments

  • DSC_0388 (Medium).JPG
    49.8 KB · Views: 3,879
  • DSC_0395 (Medium).JPG
    64.6 KB · Views: 3,656
  • DSC_0368 (Medium).JPG
    46.5 KB · Views: 3,652
  • DSC_0352 (Medium).JPG
    36.1 KB · Views: 3,645
  • DSC_0382 (Medium).JPG
    106.6 KB · Views: 3,628
  • DSC_0373 (Medium).JPG
    64.1 KB · Views: 3,628
  • DSC_0376 (Medium).JPG
    92.4 KB · Views: 3,627
  • DSC_0385 (Medium).JPG
    75.7 KB · Views: 3,611
  • DSC_0386 (Medium).JPG
    39.8 KB · Views: 4,242
  • DSC_0375 (Medium).JPG
    106.3 KB · Views: 3,821
  • DSC_0365 (Medium).JPG
    48.8 KB · Views: 3,630
Last edited:

als je nu de clamp had ingekort en dan het onderste gedeelte (net boven de verdikking) had afgedraaid. dan komt je stuur lager te staan en heb je waarschijnlijk precies die cm gewonnen die je mist op je remleiding.

zo zijn er nog veel meer oplossingen hoe je die CM kan winnen.

(PS: het gaat toch niet om de remleiding die op eener laatste foto te zien in in de voorkap he?)
 
Jawel, daar gaat het wel om.

Hij hangt daar los, dus niet gespannen, daarom zit hij zo in een bocht. Ik heb hem langs de korste weg getrokken (binnenkant frame / balhoofd etc) en de foto die ik gemaakt heb staat hij onder spanning. Kan ik dus al amper sturen.

Waarom ik de stuurpen niet nóg verder ingekort heb? Daar had ik bij de speedfight ook last van... Dan schuren mijn remkabels aan de binnenkant van mijn kap tijdens het sturen.

@ martijn: Zijn er banjo's van 4 cm dan? :X
 
achterrem aan de rechterkant

stuur niet voor ver naar voren laten "leunen" en de remhendels iets verder naar het midden van het suur monteren, dat scheelt ook weer iets.
 
Begint er goed uit te zien! Stuurinrichting is natuurlijk super, alleen vind ik het stuur zelf er niet uit zien ( meningen verschillen uiteraard )

En waarom niet gewoon een andere remleiding op maat laten maken. Stalen remleiding op maat heb je ook voor 30 euro.
 
Status
Not open for further replies.