Gisteren avond weer even tijd gevonden om met de scooter bezig te gaan. Ik heb het complete stuur ingericht en een aantal kleine dingetjes gedaan / geregeld zodat ik verder kon.
Als eerste heb ik na de post van Michiel zijn remleiding overgenomen.
Die @#$!@ een cm te kort is. :| :X
(Iemand hier een oplossing voor?? )
Ook heb ik mijn hoge TNT clamp af laten draaien zodat ik toch een vooruitstaande clamp kon monteren zonder teveel gedoe / lassen zoals ik van een aantal mensen gehoord heb. Dit was in mijn ogen de meest ideale / mooiste oplossing.
De clamp afgedraaid:
De vooruitstaande clamp:
En gemonteerd:
Ik vind het zo veel netter staan en gelukkig niet te hoog. :W
Ook heb ik mijn rempompen gemonteerd welke, al zeg ik het zelf, ontzettend geil staan. :~ Bovenaan de update is al een gave foto te zien, hier onder nog een paar.
als je nu de clamp had ingekort en dan het onderste gedeelte (net boven de verdikking) had afgedraaid. dan komt je stuur lager te staan en heb je waarschijnlijk precies die cm gewonnen die je mist op je remleiding.
zo zijn er nog veel meer oplossingen hoe je die CM kan winnen.
(PS: het gaat toch niet om de remleiding die op eener laatste foto te zien in in de voorkap he?)
Hij hangt daar los, dus niet gespannen, daarom zit hij zo in een bocht. Ik heb hem langs de korste weg getrokken (binnenkant frame / balhoofd etc) en de foto die ik gemaakt heb staat hij onder spanning. Kan ik dus al amper sturen.
Waarom ik de stuurpen niet nóg verder ingekort heb? Daar had ik bij de speedfight ook last van... Dan schuren mijn remkabels aan de binnenkant van mijn kap tijdens het sturen.