Rene Jupiler pilsener 4 March 2008 #203 Whahah die laatste foto doet het hem , te komisch zeg wnr mag ik weer een biertje komen drinken ? Ziet er echt gaaf uit, dat die voorkap die ik gehaald heb zo erin verwerkt is, respect :*
Whahah die laatste foto doet het hem , te komisch zeg wnr mag ik weer een biertje komen drinken ? Ziet er echt gaaf uit, dat die voorkap die ik gehaald heb zo erin verwerkt is, respect :*
Fontio Well-Known Member 4 March 2008 #204 sbo 2008 word facking bruut ouweeee!!! snel weer keer beunen hier en samen gaan testen
P Pepijn#205 Well-Known Member 5 March 2008 #208 Aight! ziet er goed uit man :W Ik neem aan binnenkort je flesje maar weer eens vullen hier?
Speezkeesz Zilhouette Z4 cup! 5 March 2008 #209 OMG je bent echt lelijk :winner: :* nee hoor ziet er goed netjes uit allemaal fles is ook best feth zo "zwevend"
OMG je bent echt lelijk :winner: :* nee hoor ziet er goed netjes uit allemaal fles is ook best feth zo "zwevend"
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 5 March 2008 #211 Wesley S. said: haha netjes hoor ennemans :W Alleen geen 10" meer aan de voorkant? Click to expand... Meende iets dat hij een Typhoon voorvelgje zocht?? En ga dat hok eens spuiten joh
Wesley S. said: haha netjes hoor ennemans :W Alleen geen 10" meer aan de voorkant? Click to expand... Meende iets dat hij een Typhoon voorvelgje zocht?? En ga dat hok eens spuiten joh
patje_apeldoorn ::TSA:: 5 March 2008 #213 Zier er goed uit danny. Alleen zo ga je toch niet met die velgen om
Danny Phantom Ja, van tv ja! 5 March 2008 #214 Foto update Hier nog de missende foto's van afgelope weekend, Zet altijd je veiligheidsbril op !! Voorkant goed omlaag: Foto's van zijkanten: Sprintje?
Foto update Hier nog de missende foto's van afgelope weekend, Zet altijd je veiligheidsbril op !! Voorkant goed omlaag: Foto's van zijkanten: Sprintje?
Danny Phantom Ja, van tv ja! 5 March 2008 #217 Rene: Eeeeehm NEE!! bierkratjes voor het leven:W #Maik: Jaaa komt goed
Armon 675 Daytona owner 5 March 2008 #218 Ding is serieus vet aan het worden! Ik steun Rene's voorstel: koop een stage6 paddock ofzo
R3-Parts R³-parts 5 March 2008 #219 danny die kartonne plaat er onder kan je netzogoed neit gebruiken er licht meer naast zie je @ meppel weer !!
danny die kartonne plaat er onder kan je netzogoed neit gebruiken er licht meer naast zie je @ meppel weer !!
kees 38.8KG 22.2HP 6.83s 7 March 2008 #220 Je bent goed bezig Danny, ding ziet er een stuk vetter (en minder beun ) uit als vorig jaar :W gaat allemaal wel goed komen Ik hoop dat je a.s zondag middag nog ff tijd hebt voor me! :*
Je bent goed bezig Danny, ding ziet er een stuk vetter (en minder beun ) uit als vorig jaar :W gaat allemaal wel goed komen Ik hoop dat je a.s zondag middag nog ff tijd hebt voor me! :*