Najah...de slechtste is btje overdreven Maar ik heb gewoon niet zoveel goede ervaring met hun
Dat komt vooral omdat ik als ik hun bel en ik vraag wat, dan geven ze antwoord en flikkeren ze de hoorn erop zonder wat te zeggen en meer van zulke dingen.
Najah...de slechtste is btje overdreven Maar ik heb gewoon niet zoveel goede ervaring met hun
Dat komt vooral omdat ik als ik hun bel en ik vraag wat, dan geven ze antwoord en flikkeren ze de hoorn erop zonder wat te zeggen en meer van zulke dingen.
tja, zoiets dacht ik al. De telefoon is bij veel bedrijven een drama. Het kost tijd en dus geld en levert nix op. Bij Massink zeiden we altijd: kom maar langs want door de tel kunnen we niet repareren en geen onderdelen leveren... (bij Dijkman is het al hetzelfde) Lastig voor de klant en het zal wel altijd een dilemma blijven.
tja, zoiets dacht ik al. De telefoon is bij veel bedrijven een drama. Het kost tijd en dus geld en levert nix op. Bij Massink zeiden we altijd: kom maar langs want door de tel kunnen we niet repareren en geen onderdelen leveren... (bij Dijkman is het al hetzelfde) Lastig voor de klant en het zal wel altijd een dilemma blijven.