This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

D.M.T PhantoM... "Straatproject"

Status
Not open for further replies.
soester_blaerox said:
Leuk Setupje... Stage 6.. (dan bn je de man...)
Mjah home made wigjes.. K zal is voor al. voor je zoeken..
Komt goed man..
Ciao

Of je houd gewoon ff je mond dicht met Stage 6 ben je de man.. :|.

Met dat lijstje is er denk wel meer als 15pk te halen.. Aan de onderdelen zal het iig niet liggen
 
Haha eigen wigjes , zeker alle maten/graden van het XSH Wigje van 'De Geheime man' overnemen

Maar Davor , om je SMS te beantwoorden (weet niet hoe je aan mn nr komt) , Stage 6 kan je bij Koopmans kopen.

Zeker een leuke cilinder hoor als je hem nog enigzins betrouwbaar wil houden voor straatgebruik :W
 
We zien wel hoeveel pk eruit komt rollen eerst maar ff hope dat ik een schadevergoeding krijg van het ongeluk dat ik maandag heb gehad met me zip ... en dan komen pas de snelle spullen

btw heb een nieuwe voorrem set compleet gekocht deze komt morge als het goed is mijn kant op aangezien me ouwe remzuigers waren gestraald door me vader ...
 
Rolf@Jaguar said:
Of je houd gewoon ff je mond dicht met Stage 6 ben je de man.. :|.

Met dat lijstje is er denk wel meer als 15pk te halen.. Aan de onderdelen zal het iig niet liggen

K wt nie waar jij je mee bemoeit..:S K en davor zouden eerst samen Stage 6 kopen, maar dat gaat jammer genoeg nie door.., dus was een onderonsje of nie Davor..
 

euh ... krijg hier ineens een lading tegenspraak. Maar lees anders ff wat ik zei ik ben namelijk ook van mening dat het gezeik over na-apen allemaal onzin is. Tuurlijk moet je ergens inspiratie vandaan halen. Als je met die inspiratie dan zelf weer iets kunt onderscheid je je van de rest. en dat moet iedereen voor zich doen sorry voor offtopic.
 

volgens mij heb ik verkeerde woordkeuzes gehanteerd want iederen begrijpt me verkeerd ... ik vind je scooter supermooi gelukt. Mijn project is nog niet uitgebreid online gezet en ik beschuldig je ook absoluut niet van na-apen want ik vind je phantom behoorlijk anders dan de rest en je werk is super strak gedaan!
 

Als je je tel. nr. in je msn naam zet, dan zullen vast mensen denk he, die ga ik een s opslaan in me telefoonboek..
Ontopic, ga zo door davor
 
marcel@aerox said:
Als je je tel. nr. in je msn naam zet, dan zullen vast mensen denk he, die ga ik een s opslaan in me telefoonboek..
Ontopic, ga zo door davor

hij moest hier niet is jou soepje niet O-)
fouje :*
 
Sr said:
update :~


idd, kappen zijn gisterochtend naar de spuiter gegaan, eergister nog tot 1 uur bezig geweest de achterkap af te krijgen (gedeelte 8er de 8erlamp van poliester gemaakt). Vandaag waren ze klaar, ze zijn opgehaald en schijnen ontzettend mooi te zijn, alleen de achterkap is nog vertraagd omdat er een spuitfoutje is gemaakt. Ik hoop op een zo snel mogelijke foto update!

ps: er is ook nog een 2de carterset gekocht om ''op'' te voeren
 
En vandaag met"AP" van het forum naar mbv scoots geweest en daar heb ik een gloednieuwe "Stage 6 racing cilinder gekocht en morgen of overmorgen komen er foto's van me kappen zien er iig heel toff uit ...
 
davor_88 said:
En vandaag met"AP" van het forum naar mbv scoots geweest en daar heb ik een gloednieuwe "Stage 6 racing cilinder gekocht en morgen of overmorgen komen er foto's van me kappen zien er iig heel toff uit ...
je bedoeld... 2 cilinders , het hele land afgereist met de trein & bus voor 2 stage6 racing mina lc cilinders! Maar echt blij mee! Sterkte met je project, je kap is echt vet geworden..
 
Major update :W
Hiervan is jammergenoeg maar 1 cilinder van davor , en de krukas van mij!
Er helemaal voor naar afgelegenistan gereden voor 2 cils, een krukas & een carb. Maarja wat moet je anders, als je nergens in nederland meer een Stage6 Racing LC voor Mina kunt kopen
 
Last edited:

idd je heb nu wel iets heel tof,s *D suc6 met de snelle spulltjes :*
 
Ap. said:
je bedoeld... 2 cilinders , het hele land afgereist met de trein & bus voor 2 stage6 racing mina lc cilinders! Maar echt blij mee! Sterkte met je project, je kap is echt vet geworden..

Bij koopmans, euroscooters enz.
Mjah cker leuk cilindertje veel sc6 ermee..
Maar Ap. waar moet jij met een mina cilinder jij had toch een runner..

Davor Sc6..
 
Tof dat je stage 6 gaat rijden, zijn nog niet echt veel mensen mee aan het rijden dacht ik, in vergelijking met die andere cilinders , wordt nog wel wat dit, succes ermee.
 
soester_blaerox said:
Bij koopmans, euroscooters enz.
Mjah cker leuk cilindertje veel sc6 ermee..
Maar Ap. waar moet jij met een mina cilinder jij had toch een runner..

Davor Sc6..
koopmans uitverkocht... en deze zaak wou ik een keer naartoe; eerste zaak die ook echt aardig & sociaal is; ff de hele werkplaats bekeken enz... Bij euroscooters wist ik het niet..
En over de stage6 mina; ik heb idd een runner, maar dit wordt een mina project, eerst onderdelen kopen etc en dan een project aanmaken hier...
Ik kom erachter dat jij dus gerard bent? :X
 
Status
Not open for further replies.