This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Cross Slider

Status
Not open for further replies.
Sweet

Zal volgens mij ook wel leuk staan, zo´n RS24-10
maarja moet even kijken of ik die erop wil, heb nog 2 dagen om het te beslissen.

Ik vind die rs 24 ook veel vetter . Die fournales met die streepkes is gewoon een beetje vaag vind ik .

Verder zou ik ook zeker voor een ABT uitlaat gaan .

Frame heb je trouwens netjes gespoten , mijn complimenten .

Blokkie is ook leuk , ik ben alleen niet zoon fan van zilver , mja , ieder zen eigen smaak , hea .

Speedboer said:
welke keuze is volgens jouw het beste dan . ik moet eerst maar eens kijken of meneer ABT er een voor me wilt maken

Ik zou voor een ABT pijp gaan, qua looks alleen al.

En als je lief bent wil Aad er best een voor je maken hoor

RobertD said:
Ik zou voor een ABT pijp gaan, qua looks alleen al.

En als je lief bent wil Aad er best een voor je maken hoor

Mja als hij eens reageerd op mijn PM .
of heeft iemand toevallig zijn telefoon nummer of email ofzo
want wi er wel graag een

en liefste neem ik ook de RS24-10, maar moet ff kijken of mijn geld dat toelaat want dies wel uber natuurlijk

Ohja omdat ik geen Rotor kon vinden, hebk maar un nieuwe gekocht, een goede pvl rotor

Rest van de setup komt merge binne

Speedboer said:
Mja als hij eens reageerd op mijn PM .
of heeft iemand toevallig zijn telefoon nummer of email ofzo
want wi er wel graag een

Aad is vaak erg druk en zit daarom weinig op internet.

PM

RobertD said:
Aad is vaak erg druk en zit daarom weinig op internet.

PM

heb hem al gepmt maar krijg nog nix terug! hoop dat hij snel iets voor me kan regelen, zou ik wel erg stoer vinde zo'n uitlaat

Net ff een C21 gekocht. ABT Pijp laat ik ook gewoon maken, maar dat kon pas over 2 weken dus heb strax een ABT pijp + un c21
vorrige C21 die was afgehaakt want hij had opeens een deuk in ze uitlaat ofzo iets, flauw smoesje, dus maar een nieuwe gezocht, dit is ook een 2e editie met kevlar demper dus die vind ik persoonlijk erg bruut!

Foto c21 :

Status
Not open for further replies.