Crash @ antwerpse ring

mike

Home is where tha dogg is
Rij ik vanmiddag op de ring van Antwerpen richting NL.
Ineens file:( vanaf Deurne tot Merksem (ongeveer 2 km ofzo).
OP de meest linkse baan stond een politieman en verwees ons een baan opzij.
Wat blijkt nou er was een auto over de kop geslagen en in de berm beland tussen de rijbanen.
Op zich niet spectaculair als er tenminste geen verhoogde middenberm tussen zat die auto lag zeker een 40 cm(misschien wel meer) boven t wegdek in de middenberm:eek:
Zag er echt heel slecht uit auto was helemaal ingedeukt bij t dak en de zijkanten lagen ook helemaal in de puin.

Ik weet niet hoe t met de berijder van de auto was/is, heeft iemand van onze belgische vrinden dit misschien op t nieuws gehoord of gezien.

Gek he op zo een moment ga je toch nadenken.....en 10 minuten later rij je alweer te hard8P
 
Advertisement - register to remove this

vanmiddag was ook vaag, in eindhoven, midden op het (drukke!) kruispunt van de aalsterweg met de rondweg.... stond midden op het kruispunt een auto in de fik! :? mja al het verkeer daar in de buurt HELEMAAL vast (ben ik ff blij dat ik op de scooter was:p), brandweer wouten enz. erbij... vage shit...
ik schrok me eerst de pleuris omdat ik ff over de busbaan reed om die rij auto's (echt superlange rij over de hele aalsterweg) in te halen voor dat kruispunt, rijden daar opeens allemaal motorwouten dus ik dacht meteen dat het controle was ofzo... :D mja toen zag ik die fikkende auto...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Mjah, sommige mensen kunnen gewoon niet rijden :)

Mjah t grootste probleem is dat ze dat zelf nog niet doorhebben.
Van de week ook zo een eppo met een golfje 2 armpie buiten boord zonnebril op zn snufferd (zonder zon) en maar gassen voor t licht.
Ik ook maar ff gassen met mn LT pick up 130 pk.(best rappe kar)

Gaat t licht op groen laat die l*l m afslaan zeg.........sjees dan ben je echt te :'(
 
mwaa hier valt het mee alleen binnenkort als het beter gaat met me knie ( gescheurde kruisband rijd ik met 10 tegen een auto aan want die l*llo´s rijden altijd net een halfe meter verder dan dat ze mogen dus dat ze net op mijn weghelft staan of bij het stoplicht vol in de remmen als het groen is omdat ze de andere rijstrook moetten hebben maarja dan doen ze dat niet met een ouwe graf bak maar nee met een nieuwe c5 break en als ik dan toevallig er achter zit en toevallig met me knie een flike deuk in de achter bak maak met als gevolg det ik boos het zei portier verneuk dan en de plitie er nix aan deed was het toch wel leuk :)
 
Back
Top