ernstige crash @ motorport R'dam

ace_

Well-Known Member
net een ernstige crash gezien @ motorport Rotterdam.
Het ging als volgt:

Motorport night was het;

De avond begon met een aantal dyno testbanken..
na een uurtje begon het een beetje donker te worden en kwamen de stunters(lees lefgozers) tot leven.
Motoren waarvan de meeste zwaar getuned en aangepast kwamen hun motor showen. Wheelies met 130 per uur voorbij burnouts en alles..

Tot er een gozer in zn spijkerbroek en jasje het ook ging doen met zn opgevoerde fireblade;

Ging op zich ook goed maarrr..
Toen kwam er een porsche aanrijden aan de andere kant van de weg die het parkeervak in wilde draaien.

De porsche draaide naar het vak, zag de koplampen van de motor niet(wheelie) en de motor knalde er met volle vaart boven op.

Gevolg: De motor brak in 2en, voorkant bleef in de auto steken, de rest knalde op/over 2busjes (waaronder 1 van hans knoppers), landde er achter, de beste man werd gelanceerd en kwam na een vlucht van zo'n 50m weer op het asfalt neer.

De ambulance broeders zijn een half uur bezig geweest om em te stabilisreren en hebben de man afgevoerd.

Ik zag de motorrijder iig niet echt meer bewegen, er kwam nog wel iets van geluid uit maar meer niet...

van de Porsche is de hele voorkant in stukken(onderdelen lagen vrij verspreid)
1e busje paar krassen en helemaal onder de olie
2e bus (knoppers) dikke deuk op de zijkant en dak, aantal ruiten eruit.

motor: niet meer te redden, ligt helemaal in stukken, het enige hele eraan was nog uhhh.. de voorpoten denk ik..

Ik vrees voor het leven van de motorrijder, als hij het overleefd zal ie niet meer kunnen lopen denk ik. Hij mag trouwen blij zijn als hij het al heeft overleefd; met zn spijkerbroek en normaal jasje..

Was best wel ff een shok om dit mee te maken..
 
Advertisement - register to remove this

Damn dan schrik je idd wel ff :(

En toch is het ook vet lullig voor de andere 3? betrokkenen, omdat die gast ff onverantwoord stoer wilde doen liggen er nou 3 auto's in elkaar.

Hoop dat die gast het overleeft en dat ie er dan wat van geleerd heeft :)
 
zijn foto's gemaakt maar niet door mij helaas, waren genoeg mensen met cam, zullen maybe nog op inet verschijnen..
 
t was op zich nog geluk hebben dat het voorbij de groep toeschouwer gebeurde anders was het leed helemaal niet te overzien..
 
Tja, eigen schuld.. Kvind t wel erg enzo, maar veel medelijden kan ik niet hebben.. Hooguit met zijn familie en de eigenaren van de beschadigde auto's.
 
Die gast met die motor heeft waarschijnlijk dubbele pech. ALS hij dit overleeft zal hij waarschijnlijk niet meer kunnen lopen en de verzekering betaald dit soort dingen volgens mij ook niet uit. Dus dat wordt gewoon betalen :rolleyes:
 
dit is van het motorforum!!!

Door Psycho-Dude op 20-06-2004 13:35



Ik was er gister ook bij toen het gebeurde.
Het was iig de eigen schuld van die rijder, maar zo'n ongeluk wens je niemand toe hoe lomp dan ook.

Ik werk bij motoport den haag en daardoor heb ik vaak contact met zowel motoren als hun bestuurders en dit kwam ook als een shok bij me aan gister toen ik het zag gebeuren.

Ik vind het erg voor de porsche rijder maar ook voor de andere betrokkenen zoals bv. hans knoppers waarvan het busje ook zwaar beschadigd was.

Wat ik ook enorm nep vind is dat er mensen op deze wereld rondlopen die na een zwaar ongeluk (gister dus) onderdelen van de gecrashte motor meejatten, zoals het ruitje van die fireblade.. kk aasgieren![van mf]


OMG da vindt ik echt triest.Dat mensen dan ook nog spullen mee gaan jatten ook.
 
terwijl die er nog het minst aan kan doen. ja ok niet de straat inrijden en raw aanzetten. Maar dat is een beetje 8erafpraat vind ik
 
ff van dat forum:

a.jpg


b.jpg
 
Back
Top