ernstige crash @ motorport R'dam

InsaneMalebrain said:
Al die motordudes zitten hun vriendjes te beschermen en die porsche bestuurder moet het ontzien :|

Dacht ik er ook van, de motorrijder lijkt me nochtans duidelijk in fout ...
 
Nee vind ik eigk niet, ambulance personeel mag dalijk zijn stukken huid van het wegdek gaan staan schrapen, omdat hij geen pak een heeft, bij een motor moeten ze zo'n pak gewoon verplichten, net als een helm...
 
sow.. daarvoor zijn ze er.... moeten ze dat werk maar niet doen...

ik vind het altijd zo dom.. dat mensen gaan jammeren om die helm etc.

tis zijn lichaam...
 
Wokkel @ Sr said:
sow.. daarvoor zijn ze er.... moeten ze dat werk maar niet doen...

ik vind het altijd zo dom.. dat mensen gaan jammeren om die helm etc.

tis zijn lichaam...

Scheid toch uit man, wat een onzin, denk je dat het voor de mensen eromheen prettig is om te zien als zn ingewanden 20 meter van elkaar liggen?... x|


Stoplichten zijn er o.a. ook voor de veiligheid.. vind jij ook dat mensen gewoon door rood mogen rijden?
 
Lars#Dragster said:
Nee vind ik eigk niet, ambulance personeel mag dalijk zijn stukken huid van het wegdek gaan staan schrapen, omdat hij geen pak een heeft, bij een motor moeten ze zo'n pak gewoon verplichten, net als een helm...


Binnenkort wordt het verplicht om een motorpak aan te schaffen anders mag je niet eens meer lessen nemen ;)

Goede zaak :)
 
en dan.. ik durf te wedden dat die kerel ook wel een pak heeft hangen thuis.. maar dan ben je natuurlijk niet tov he.. )|
 
net als dat je op je scooter met je helm half op je kop als een ''gangster'' iedereen laat zien hoe snel je scooter is met je nrx :p
 
die ventjes zijn echt triest... kijk mij ik heb me helm op maar niet helemaal.. ik ben stoer en ik rijd 100 met me onbegrensde runner/rox/sr/enz.
 
Back
Top