crash scooter

op men scooterbase staan de pix van me scooter.

http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=52

foto 4 = is met zicht op de carter waar ter hoogte van de veer een gat is, de veer was gewoon losgerukt.

foto 5: men maand oude Gianelli SPL di volledig verneukt is, en ook aan het uiteinde waar ie vast zit aan de cilinder is het volledig afgebroken.

foto 6 : voorkant, tja di is volledig kapot, voorvork is krom, kappen allemaal kapot. Van alle kappen is er nog 1 heel das de linker zijkant (di grote met B op.)

Ikzelf was meer kapot dan me scooter denk ek :p (gebroken bekken, knieschijf, knieplateauen kuitbeen), mja als ik iets doe doe ik het goed :p

Maar het is bijna terug in orde. Bijna terug volledige mobiliteit aan men knie, spieren in men dijbeen zijn terug aan het groeien, men bekken is wel nog stijf en de breuk aan men kuitbeen heb ik geen last van.

nu hopen dat ik ergens in België een goede en goedkope Beta ark kan vinden want ik mis scooterrijden echt. Al meer dan 4 maanden zonder :'( scooterbase
 
Advertisement - register to remove this

whoozz, dat is een aardige klapper geweest dan man... verrot voor je scoot::'( ... maar ik vind t nog veel erger voor jou! beterschap man! ik hoop dat je snel weer mobiel bent! Sterkte!
 
Originally posted by Vass 8)
Damn doed, voor zover je t nodig hebt :), BETERSCHAP


Zonde van de scoot..mr jij bent of cuz belangrijker dan een scoot :)


ongeluk is 29 juli gebeurt, maar kreeg men digi cam niet te werken. augustus heb ik in hospitaal gelegen, september hele maand thuis. in totaal 60 keer naar de kinesist moeten gaan voor kinetherapie :p

mja nu nog een nieuwe scooter en terug normaal kunnen voortbewegen en alles is in orde :p
 
Originally posted by Vass 8)
Damn doed, voor zover je t nodig hebt :), BETERSCHAP

Zonde van de scoot..mr jij bent of cuz belangrijker dan een scoot :)

Inderdaad! Veel succes met het zoeken van een nieuwe Ark :)
 
aj, pijnlijk echt jammer joh, best veel tijd en geld ingestoken natuurlijk, maar wel goed dat jij niet veel mankeert behalve die psychologysche (damn), je zult je wel kut voelen. succes
 
dat komt me bekend voor, had namelijk zo een zelfde beta alleen dan ac. Ook een crash mee gehad en een week later werd ie total loss uit me schuur gestolen
klik hier om de pics ervan te zien
 
Back
Top