This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

CMP Design Runner

Ik vind het érg cool wat je allemaal weet klaar te maken. Alleen óf ik heb een heel vertekend beeld nu met het zitje óf de verhoudingen kloppen totaal niet meer.

Zou je eens een kap er tegenaan willen houden en een foto maken? Want nu lijkt het net zo'n ouderwetse fiets met de voorkant heel hoog en de achterkant heel laag. :+
 
Zo, het is al heel lang geleden dat ik hier iets heb gepost, maar deze twee wieler vraagt wat extra aandacht.
Ik ben veel van je gewend, daarom de vraag de volgende vraag. Waarom zit je tank niet verwerkt in je frame?


Ga geen middelen opslaan in mijn frame omdat er altijd een kans is dat benzine je epoxy aantast... En hoge mechanische eigenschappen en chemiebestendigheid gaan niet samen in 1 blikje
 
Waarom er nu een kap tegenhouden? Frame-racer stijl, imo hoeft in dit geval het zitje dan ook niet te kloppen met de kappen, zolang hij maar klopt met het frame en zoals ik het zo zie doet hij dat zeker.

Ik vind het een tof geheel, alleen ben ik benieuwd wat je met je velgen en de steunen voor je blokophanging van plan bent. qua afwerking bedoel ik dan.
 
De combinatie 'organisch' frame met die 'vierkante' velgenstijl (itt nrg/runner velgen bijv) kan ik niet mooi vinden. Jammer dat je nu zonder kappen moet
 
Frame is egt netjes gelamineert zo ziet er allemaal puik uit maar
waar ga je voeten nu laten ?

edit: zie al dat je bezig ben
 
Damn kerel, dit is echt wel tot in het extreme! Echt super vet gedaan. Ben heel erg benieuwd naar volgende updates en resultaten! Mijn respect heb je

Maar wat is de bedoeling? Ik zag een paar pagina's teurg namelijk nog kappen erover, wordt t een frame racer of toch wel met kapjes?

En hoe zit t met het gewicht? Is het totale frame echt merkbaar lichter?
 
is al een paar keer gezegd enz

gewciht frame is dacht ik rond de 5,5-6 kg ofzo, en voor de customshow laat ie de kappen nog even zitten ivm tijdnood, kappen komen dus nog wel !

later worden de kappen afgemaakt

zoals ik et begrijp iig !
 
is al een paar keer gezegd enz

gewciht frame is dacht ik rond de 5,5-6 kg ofzo, en voor de customshow laat ie de kappen nog even zitten ivm tijdnood, kappen komen dus nog wel !

later worden de kappen afgemaakt

zoals ik et begrijp iig !

Haha ok, had wel vluchtig een beetje door het project heen gebladerd, maar tis zo veel om te lezen. Bedankt
 
De roterende inlaat, het lichtgewicht frame dat zo goed als nog niet eerder hier gemaakt is, de extra carbonne parts, het zitje, het veersysteem, de voorvork, en ik kan nog wel ff doorgaan. :~

Geweldig!! :W
 
begrijpelijk , srry voor me miss ietwat *popi jopi * achtige reactie

je bent een popi jopi:W....

ontopic echt wel vet remy klink mischien raar maar alles wat je van je scoot aan raakt wordt goud:winner: ( tsja carbon/kevlar in dit geval)

spreek je nog man ltrzzzz
 
Weetje al wat je met de radiateur gaat doen? word dat ook , net als de voorvork, een zeldzaam/speciaal onderdeel?en weet je ook al hoeveel dit zaakje bij elkaar weegt?
 
Als je het voor even een frame racer houd zou ik het zo doen:

Ik zou de Rad. plaatsen waar nu je tank zit..
En je tank onder je zadel.. (Dus tussen de veer en het zadel)

 
Hey chezzmo,

Eind resultaat van frame is erg knap hoor!

Maar wat ik me afvroeg: staat een originele runner zo hoog vanvoor? Balhoofd enzo met stuur lijken erggg hoog te staan of heeft dit een bepaalde reden vb: omdat de kappen anders niet meer gaan passen ...

Nou dit is echt top werk! Alles is er in verwerkt, denk dat je weer beker meer gaat moeten meenemen naar huis :+


Klasse werk hoor! :~