This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

CMP Design Runner

Remie, Echt heel vet hoe je dat allemaal maakt enzo , geinig dat je alleen met het frame naar die show gaat. Alhoewel ik het met kappen wel net wat strakker vind :~
 
ooiz,
Bedankt iig

En ik had zelf ook liever met kappenset op saarbruchen gestaan, maar ga het kwa tijd echt niet redden om en het frame, en mijn kappenset af te maken...

Dan liever een mooi aangekleed frame, dan een ruig afgewerkte kappenset met al het werk eronder verstopt
 
Geen tijd om dat mono-deel af te krijgen en het in een simpele kleur te leggen? Net als je vorig jaar op de customshow met je mal delen deed, als 'stand versiering' neerhangen. Dat zou het iig afmaken *D

Spreek je nog wel
 
Wat voor velgen zijn dat eigenlijk?

Ding ziet er zeer strak uit, had nooit gedacht dat iemand aan zo een carbon frame ging beginnen.

Ben wel benieuwd naar de sterkte van het frame maar dat is afwachten

Nog veel succes
 
Gruwelijk... alleen spookt 1 vraag al tijden door men hoofd..

Waar haal je in hemelsnaam al die tijd vandaan man..

Tijd krijg je niet, tijd moet je maken.....

Heb het al vaker gezegd, ik heb gewoon een 40 uurige werkweek, de rest doe ik daarnaast.
 
dit is iets waar veel mensen van dromen maak jij werkelijkheid..
jij maakt met je handen iets waar je nog lang trots op zult zijn...

respecpa..:W
en dat je nog veel plezier met scooters mag beleven maar dat zal wel goedkomen...!!!!
 
Het zal geen comfort class reis worden Het zitje blijft ten alle tijde aanpasbaar, word niet direct met het frame verlijmd



Ben momenteel bezig met een paar voetsteunen te fabrieken...
 
w0000t

in het geheeel ziet het er echt tof uit zo
hoe doe je dat met je kappen en dat zitje? of word dat dan weer anders

edit: ik lees dat je nu met frameracer stijl naar saarbrucken gaat,
 
Last edited:
Zo, het is al heel lang geleden dat ik hier iets heb gepost, maar deze twee wieler vraagt wat extra aandacht.
Ik ben veel van je gewend, daarom de vraag de volgende vraag. Waarom zit je tank niet verwerkt in je frame?