This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

CMP Design Runner

Ziet er heel vet uit zo .

Veert et trouwens lekker , die veer zo , Remie ?

Als de balhoofdstang niet zo lang was geweest had et ook nog vet sprinterig uitgezien ook :W.

Veel respect hiervoor 9||6.
 
Ziet er heel vet uit zo .

Veert et trouwens lekker , die veer zo , Remie ?

Als de balhoofdstang niet zo lang was geweest had et ook nog vet sprinterig uitgezien ook :W.

Veel respect hiervoor 9||6.


Ik weet het, maar ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om kroonstuk in te korten :X
 
Ik hoop voor je dat je er strax niet op wordt afgekeurd dat het ding niet helemaal inelkaar staat (zonder kappen) Zou erg zonde zijn iig...als je daardoor niet zou winnen.
 
Best brainchild categorie ga je winnen, kan niet anders

Te tof! Kan niet wachten om hem in Saarbrucken ff rustig te bekijken :~
 
Heb echt zo veel respect voor jou he! Heb volgens mij ook al je projecten gevolgd, echt elke keer heb je weer wat aparts!
 
is de lengte van de wielbasis nu eigenlijk nog veranderd?? het ziet er zo klein uit je frame, maar als je je velgen zie, valt het wel weer mee... waarschijnlijk omdat je frame geen kont heeft

het lijkt alleen wel veel alu wat je erop gelast hebt, om die veer zo te zetten,

wat weegt alles nu bij mekaar eigenlijk?
 
Ik sta er alweer versteld van hoe je elke keer weer dingen voor mekaar krijgt!
Veert het frame met dit veersysteem nog goed?

Ik vind het reuze jammer dat de kappenset er niet opkomt voor Saarbrucken, dat zou het plaatje afmaken!