CMP Design Interceptor

chezzmo

Retired for now....
Na veel gezeur van DJ toch maar ff een project page maken voor mijn nieuwe beestje.

Doelstelling rond de 30kg rijklaar :)

Blokje is een polini exemplaar voor een peugeot 103, zal een evo of speed 7t op komen. Voor de uitlaat ga ik na saarbruchen naar Aad. Verder zie ik nog wel wat voor parts er op het blokje komen.

Verder toelichtingen volgen nog, nu maar wat plaatjes :)

P1060013%20(Large).JPG

P1060002%20(Large).JPG

P1060009%20(Large).JPG

P1060001%20(Large).JPG

P1050030%20(Large).JPG
 
Advertisement - register to remove this

Hoe het onmogelijke, mogelijk werd haha :W
Ziet er vet uit, ben erg benieuwd wat dit blokje gaat doen..

Wat is er met de runner gebeurt btw? :)
 
Gewoon super gruwelijk!

Wel aparte manier van overbrenging, was al benieuwd wanneer er weer wat van jou kant af kwam.

Maar wat is de reden dat je nu opeens een frame bouwt? Je bent altijd meer van het optische geweest.
Welke sprints wil je ermee gaan rijden?
 
CMP 8) heerlijk... ziet er goed uit..

waarom de keuze voor een evo/speed en niet iets richting de 2fast/BB?

:)

edit: @ Maarten beter lezen man;) (Na saarbruchen naar Aad.) Aad Boers ABT
 
ziet er netjes uit remi!!

wist niet dat je al zover was,
had je trouwens nog wat aan die info over die drijfstang versterken..??
 
erg apart, vormgeving en aandrijving weer eens iets geheel anders.

zo'n peugeot 103 blokje vind ik nou niet echt beste blokje om als basis te nemen, maar dat moet natuurlijk nog blijken.

veel succes iig:W
 
erg apart, vormgeving en aandrijving weer eens iets geheel anders.

zo'n peugeot 103 blokje vind ik nou niet echt beste blokje om als basis te nemen, maar dat moet natuurlijk nog blijken.

veel succes iig:W


Kan altijd nog de slijptol in een pia carter zetten en dat er dan weer onder plakken :)
 
Toen ik CMP zag in de naam had ik me al voorbereid op een raar bouwsel :p ziet er goed uit.

Wat weegt dat frame nou :W?

Ik denk 1,8KG :p

Maar ziet er goed uit chezzmo, je bent een aparte he, maar ben wel benieuwd wat deze creatie gaat worden :) En of de 30 KG haalbaar is...
 
Ik denk 1,8KG :p

Maar ziet er goed uit chezzmo, je bent een aparte he, maar ben wel benieuwd wat deze creatie gaat worden :) En of de 30 KG haalbaar is...

Mjah, zip carter weegt LEEG rond de 4 kilo, peugeot 103 carter weegt leeg 700 gram :p
Weet niet of v1 onder de 30kg komt, maar heb aantal dingen die ik in de toekomst nog anders wil maken waardoor het zeker gaat lukken :)

greetz
 
Back
Top