milkyway f15 cruiser. 13 May 2003 #1 heeey peepz weet iemand hoe ik mijn cilinder begrenzer dr uit ken halen?? of moet ik hem dr dan laten uithonen ofzow?????? en hoe veel kost ongv..
heeey peepz weet iemand hoe ik mijn cilinder begrenzer dr uit ken halen?? of moet ik hem dr dan laten uithonen ofzow?????? en hoe veel kost ongv..
Daa Jody Member 13 May 2003 #2 begrenzer in je cilinder?!?... boeiend... als je hem weg wilt hebben -> evo 70cc tuned een stage of wat.. dan houdt niets je meer tegen
begrenzer in je cilinder?!?... boeiend... als je hem weg wilt hebben -> evo 70cc tuned een stage of wat.. dan houdt niets je meer tegen
T ThaMaverik Semi Speed Member 13 May 2003 #3 Niet meerdere posts openen met dezelfde vraag. Maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt je uitgang op cil is voor de helft dicht. Heb ik ook weg gedremelt schiet je nix mee op. Lekker laten zitten dus
Niet meerdere posts openen met dezelfde vraag. Maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt je uitgang op cil is voor de helft dicht. Heb ik ook weg gedremelt schiet je nix mee op. Lekker laten zitten dus
BetaDriver Unregistered User 13 May 2003 #4 schiet je idd nix mee op dat halve maandje in de uitlaatpoort, lekker laten zitten