This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Case mod

Krijg alleen de tv out niet aan de gang, zit een gf4 4200 in, en draai het meeste xp..... Maar ik kan nergens iets instellen over de tv out, en dat kan wel in win98...

Mod's als dit te off topic is verwijder het maar.

Zie dat hier veel computeraars zijn dus:

ik ga een nieuwe pc bestellen:

amd 2100
512mb
120 gig
enz

maar nu welke video kaart moet ik kopen:
zat te denken aan de ati radeon 9700 PRO maar het schijnt dat er slechte drivers voor te krijgen
dus eens geforce of een ati radeon

Drivers zijn onderhand goed voor Radeon Pro, ik heb hem nu al bijna 2 maanden en hij bevalt erg goed 8)

Ja, idd

Leuke screensavers kan je ervoor downen

maar genoeg off-topic

ik twijfel nogsteeds over z'n mat te bestellen

Mja, ik heb het er iig niet voor over

ennuh Black Phantom, heb jij ooit een x een subtitle voor Wild Wild West ge-edit? :? (ik zag je nick eronder staan...)

Mijn eerste Casemod

Ik moest er ook maar eens aan geloven, nu Adsl erg dichtbij komt, het m'n servertje af moet ben ik maar eens begonnen met het modden van die kast
Het is nog niet klaar, ik hoop het eind volgende week klaar te hebben... waar ik al mee begonnen ben:

- Raampje eruitgehaald
- Schuren
- Bijna klaar met spuiten

Wat nog moet gebeuren:
- Beetje opschuren nog (denk ik...)
- Spuiten afmaken
- Van dat afwerkrubber op de randjes, oid (ff zoeken nog )
- Plexiglas uiteraard
- En om lekker origineel af te maken nog een Neonbalkje erin

De kleur komt er niet helemaal mooi uit op de foto, ik zal binnenkort nog wel een paar pics in daglicht maken...

Maja, nog een beetje werk nog, en dan is ie wat mij betreft klaar, word simpel pctje om internet te delen over 3 a 4 pc's, oja en hij gaat de printer delen owja, als iemand nog P166 mobotje + proc heeft liggen Mail dan ff naar ephymerous@wanadoo.nl

Ik hou jullie op de hoogte van vorderingen... 8)

Keb nog een p166 liggen inc. mb, maar vind het zonde om hem weg te doen

Vandeweek een nieuwe koeler gekocht, had er eerst de standaard koeler opzitten, die bij de processor zat..

En JA het is een zooitje, toch maar is ronde ide kabels kopen..

inc. draai regelaar voor de toeren van de koeler... draait minimaal 1500 en max 2500 rpm

Mjah, heb ik ook, Volcano 7+ , die heeft ook regelbare toerengedoe Maar die hoef ik niet in te stellen, die reageert op de tempratuur van de processor

beter een compleet koperen nemen hugo mja, die haal ik binnenkort ook (als de bank het toestaat)

Als je echt wil dat je PC Super-stil is moet je waterkoeling kopen ... is ook veel effectiever dan lucht koeling ...

Zoals bij de scooters he

hmm, waterkoeling is mij teveel werk, beter een stille luchtkoeler... die van mij (met alle fans op 7 volt) is ook bijna niet meer hoorbaar.... alleen nog een nieuwe cpukoeler en hij is helemaal stil

Me zwager heb ik dus mijn Xaser2 kast verkocht..... heb ik nou van die neon dingkies inhangen is best mooi Nu is mijn vraag aan Freezahr of hij ze er ook al in heeft hangen :?

Trouwens met al die Fans aan is het net of ie opstijgt hehe

Originally posted by Boeie
beter een compleet koperen nemen hugo mja, die haal ik binnenkort ook (als de bank het toestaat)

Ik vond deze al duur genoeg, en echt veel koeler wordt ie niet....

€59,95