Case mod

Ik heb mn p3 case laatst zwart gespoten, omdat ik vergeeld wit niet zo mooi vond.

Mn andere bak, compaq evo, ga ik nog paar blowholes en mischien windoowtje in maken, en mn HD's in rubber hangen, heb er nu 8 op elkaar, en dat maakt herrie, en wordt warm...

Originally posted by Hugo
Boeie, jij had van die 'matten' in je pc zitten, zorgt dat niet voor veel warmte, en scheelt het veel in geluid ?!?
klopt... het scheelt niet veel in warmte (proc idle 38c, stressed max 45c, case is 2 a 3 graden warmer als kamertemp) maar wel in geluid... dingen zijn alleen duuuuuuuuuuuuur :P

kast.jpg

Heuj heb jij ook een Xaser2 kast??

Nja ik denk dat ik die spullen die bas heeft gekocht ook maar ga aan schaffen voor mijn xaser2 :) ..heb er aleleen geen tijd voor :( Vind het wel humor enzo.

yup, xaserII 6000 alu... hij wordt nog verder modded maar idd nog geen tijd gehad, eerst mn koffer maar, pc ligt hier thuis nogsteeds zo onder bureau :P:

koffer6.jpg

dremel uw blowhole in 5 minuten :) :

koffer7.jpg

test blowhole in mn koffer, er moet nog een nieuw stuk strip op (wat ook strakker moet, beter lijmen, dit was testen hoe ik et er het beste invouw)
maar toch redelijk gelukt dacht ik zo...

Originally posted by Boeie
overal en nergens black phantom, het sleutelwoord is... www.laupro.nl/ia

Ik moet gewoon ff zeggen, dat dat de website is en van een vriend van mij, en ben best wel trots op hem, als ik zie wat zijn eerste dingen waren die hij op de computer maakte, dacht ik; verspil je tijd liever ergens anders aan :| , dit is idd iets wat gewoon nodig was en hij kwam er het eerst mee.

Ik las trouwens een post over de nieuwe Gforce FX kaart ofzo, kan het zijn dat ie Sparkle heet?
Dat is namelijk mijn nieuwe kaart :P

maar ff ontopic:

Vette kast Black Fantom, hoe heb je eigenlijk dat logo eruit gekregen (lijkt geknipt?)

en hoe houden jullie allemaal jullie computers zo stil mogelijk, want ik heb er echt alles voor over om dat ding van mij stil te krijgen.
Ik kan niet slapen met de computer aan :|

Last edited:
Originally posted by DNA-Menno

Ik las trouwens een post over de nieuwe Gforce FX kaart ofzo, kan het zijn dat ie Sparkle heet?
Dat is namelijk mijn nieuwe kaart :P

Ik heb ff gezocht en het is hem dus niet, want de prijs is wel hééééél anders:

tsjek dit:

As for pricing, we think we are looking at $499 USD SPR - a suggested retail price excluding VAT that will make this card even more expensive. This price is not yet finally decided.

Originally posted by Hugo
Wat is dat voor bak, die je in die koffer wilt fixen , en waarom uberhaupt een koffer :D ??
mn pc van thuis... had toch een gare kast... is p3 600mhz.
kan ik em ook eens meenemen in de trein naar groningen :D

sparkle is gewoon een soort bedrijf dat 3dkaarten verkoopt..

ik ben trouwens van plan een nieuwe pc te kopen voor 677 euro.. nieuw :P

Intel pentium 4 2,4 ghz fsb 533 systeem

Processor Intel pentium 4 2,4 ghz
werkgeheugen 256 mb pc133
hardeschijf 60 gb 7200 rpm udma 100
kast Codegen 300 watt midi kast met extra cooling fan.
Moederbord ECS P4S5A Socket478 533 Fsb Usb 2.0
Videokaart Nvidia geforce 2mx400 64 mb + tv uit
Modem pctel(intel) 56k6
Geluid Onboard ac' 97
Toetsenbord standaard multimedia ps2
Muis scrollmuis
cdspeler Aopen 52x
Netwerkkaart 10/100 mbit
Floppydrive 1.44 mb
Usb 2 x voor 2 x achter

systeem.jpg

ik bestel er denk ik 256 mb ddr bij en een geforce 4 Ti 4200 64 mb ddr

totaal rond de 800 euro

goeie deal ?

je bedoelt bv een :

Intel pentium 4 1,7 ghz systeem

Processor Intel pentium 4 1,7 ghz Celeron
werkgeheugen 256 mb pc133
hardeschijf 40 gb 7200 rpm udma 100
kast Codegen 300 watt midi kast met extra cooling fan.
Moederbord ECS P4S5A Socket478 533 Fsb Usb 2.0
Videokaart Nvidia geforce 2mx400 64 mb + tv uit
Modem pctel(intel) 56k6
Geluid Onboard ac' 97
Toetsenbord standaard multimedia ps2
Muis scrollmuis
cdromspeler 52 x Aopen
Netwerkkaart 10/100 mbit
Floppydrive 1.44 mb
Usb 2 x voor 2 x achter

SETPRIJS 485,00 euro

en dan veel geld in een geforce 4 weet ik hoeveel met 128 mb ram

??? zou dat beter werken als met een 2.4 ghz ?

ik ben totaal geen comp expert, maar... :)
denk dat je meer hebt aan een goeie vid. kaart dan aan zo'n hele snelle processor, heb je al een monitor.. namelijk ook wel belangrijk ;)

waar denk je dat ik nu naar kijk :P ja, ik ga alleen een ander pc'tje kopen, mijn P3 600 mhz heeft na 3 jaar trouwe dienst wel voldaan.......

Back