Case mod

Originally posted by frank
ik snap niet dat mensen zoooveel geld in een pc stoppen, met allemaal lampjes en waterkoeling enz enz.....wat is het nut ervan ? met dat geld kun je toch wel wat beters doen ??? wordt je pc er zoveel sneller van ??? valt wel mee toch ?

ik snap niet waarom mensen zo veel geld in scooters stoppen, met dat geld kun je toch wel wat beters doen ??? word je scooter daar veiliger van? :| :| zulk soort posts zitten we dus niet op te wachten eh, jullie < ik zodadelijk ook > geven geld uit aan scooters, niet zo nbeetje ook.... computer freaks geven zoveel geld uit om de snelste te zijn in mhz, en fsb so on and so forth.

Originally posted by Mol
DAW ik ken er alles van... Ken je Dabit van GoT met ze phase change.. Daar ben ik nog een paar keer geweest, 100km verderop :S

Maarja ik heb te weinig tijd en zit nu ook zwaar over prometia na te denken :)

Naja je hebt ook van die people die een NOS systeem fixen voor hun scoot. :D

Dabit ken ik niet van GoT, ik houd zelf meer de pricewatch in de gaten @ Tweakers.net. ;)

Greetzz DAW

Originally posted by ModKid
ik snap niet waarom mensen zo veel geld in scooters stoppen, met dat geld kun je toch wel wat beters doen ??? word je scooter daar veiliger van? :| :| zulk soort posts zitten we dus niet op te wachten eh, jullie < ik zodadelijk ook > geven geld uit aan scooters, niet zo nbeetje ook.... computer freaks geven zoveel geld uit om de snelste te zijn in mhz, en fsb so on and so forth.

ik vind het allebij belachelijk om ergens teveel geld uit te geven..

mjah een computer kopen kost net zo veel ( als je een goede wilt ) als een nieuwe scooter te kopen, je moet dus hard sparen, om beide te kunnen kopen.

Back