Krijg alleen de tv out niet aan de gang, zit een gf4 4200 in, en draai het meeste xp..... Maar ik kan nergens iets instellen over de tv out, en dat kan wel in win98...
Download tv tool, http://come.to/tvout maaruh dan heb je wel 15 min limiet dus je moet ook ff crackje fixen, maar dat lukt toch wel Zo niet, pm dan maar ff oid
maar nu welke video kaart moet ik kopen:
zat te denken aan de ati radeon 9700 PRO maar het schijnt dat er slechte drivers voor te krijgen
dus eens geforce of een ati radeon
Ik moest er ook maar eens aan geloven, nu Adsl erg dichtbij komt, het m'n servertje af moet ben ik maar eens begonnen met het modden van die kast
Het is nog niet klaar, ik hoop het eind volgende week klaar te hebben... waar ik al mee begonnen ben:
- Raampje eruitgehaald
- Schuren
- Bijna klaar met spuiten
Wat nog moet gebeuren:
- Beetje opschuren nog (denk ik...)
- Spuiten afmaken
- Van dat afwerkrubber op de randjes, oid (ff zoeken nog )
- Plexiglas uiteraard
- En om lekker origineel af te maken nog een Neonbalkje erin
De kleur komt er niet helemaal mooi uit op de foto, ik zal binnenkort nog wel een paar pics in daglicht maken...
Maja, nog een beetje werk nog, en dan is ie wat mij betreft klaar, word simpel pctje om internet te delen over 3 a 4 pc's, oja en hij gaat de printer delen owja, als iemand nog P166 mobotje + proc heeft liggen Mail dan ff naar ephymerous@wanadoo.nl
hmm, waterkoeling is mij teveel werk, beter een stille luchtkoeler... die van mij (met alle fans op 7 volt) is ook bijna niet meer hoorbaar.... alleen nog een nieuwe cpukoeler en hij is helemaal stil
Me zwager heb ik dus mijn Xaser2 kast verkocht..... heb ik nou van die neon dingkies inhangen is best mooi Nu is mijn vraag aan Freezahr of hij ze er ook al in heeft hangen :?
Trouwens met al die Fans aan is het net of ie opstijgt hehe