This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Case mod

Pas maar op dat black phantom niet ziet dat jullie offtopic bezig zijn, kan ie dadelijk weer 2 dagen niet slapen

Jelle, wat koste die matten van jou, en kan je er niet iets anders voor gebruiken , van die eier matjes ofsow ?

Vandeweek is ff kijken of die matten hier te verkrijgen zijn, moet ze hebben, mijn 1,2 amd maakt meer herrie dan m'n 2,4 p4....

Maar volgens mij zit er een goedkope kut voeding in, en dat ding maakt ook herrie als een gek... Dus matten kopen, nieuwe voeding, en dan ook maar een andere cpu koeler...

damn, wordt weer een duur geintje..

Mja, voor stilte moet je 'ZALMAN' cooler shit kopen, Et3r3al hier heeft dat ook besteld, is alleen wel €70

En AMD zijn vaak herrie makers he

Originally posted by Ephymerous
Mja, voor stilte moet je 'ZALMAN' cooler shit kopen, Et3r3al hier heeft dat ook besteld, is alleen wel €70

Vriend van mij heeft een Alpha CPU cooler (heatsink + fan) dat ding was 85 euro ofzo maar koelt wel als een gek..

Originally posted by Ephymerous

ook @ zalman heb je een fan nodig. en als je gaat clocken wel meerdere. maar is idd een "stillere" oplossing

aargh, wat een zooi van binnen DvO

hugo, het scheelt bestwel, al was dat bij mij niet de hoofdzaak om het te kopen, tis gewoon styling ruimt interieur van de kast mooi op. wil je het echt voor het geluid doen kan je ook noppenmatjes gebruiken...

verder, om nogff op dion terug te komen, koop die systemen niet, waarom ze zo goedkoop zijn, er zit nog SDram in, dus geen DDR. en neem je dan een snelle proc dan is het net als een Malossi MHR speed replica met een originele uitlaat en 12mm en ori krukas.

zalman spul is zeker leuk, die voeding daarvan is echt goeie kwaliteit (maar daar betaal je ook voor). vriend/huisgenoot van me heeft die voeding nu ook, en ding is echt goed. een cnps cu6000 wil ik nog wel (zo'n waaier cpu koeler) om het geluid nog meer te beperken. hier monteer je dmv een beugel een fan boven. wil je er meer over weten moet je ff op www.zalman.co.kr kijken.

Originally posted by DvO
kheb nieuw pc-tje

Wat is je Zet-op van die pc?

Kheb trouwens vandaag me Case verneukt..

Kwilde een blowhole maken maar ik had bij het tekenen het paneel op zijn kop gehangen ... Dus nu zit er een loos gat

Originally posted by JeroenRs50

Kheb trouwens vandaag me Case verneukt..

Kwilde een blowhole maken maar ik had bij het tekenen het paneel op zijn kop gehangen ... Dus nu zit er een loos gat

amateur. zoals ik al eerder zij . danny heeft xp2000,256, gf4 4200

Originally posted by Boeie
aargh, wat een zooi van binnen DvO

hehe tja ik moet de helft nog aansluiten.. kheb een beetje veel usb poorten.. iets van 12 8P zitten zelfs usb poorten in me toetsenboard 8P

Originally posted by JeroenRs50

wat hilly zegt

athlon xp 2000+
256mb geheugen geblaat
Nvidia g-force 4 128mb video geblaat
en nog een paar dingetjes

heb net ff een bestellinkje geplaatst bij perfect systems
dan komt deze ccfl mee->

daarnaast komt er een G force ti4200 64 8x- mb mee
en een logitech optische muis..
dan heb ik wel weer ff genoeg geld uitgegeven

Das mooi spul

Heb een zwarte a-open kast gekocht, inc zwarte dvd en brander, alles mooi zwart, behalve de diskette drive, die hadden ze alleen in het wit :| Dus gisteren even de spuitbuis gepakt, en die is nu ook mooi zwart

Heb ook een vette draadloze muis, kan in de andere kant van de kamer gaan zitten, en dan doet ie het nog 8P

ja dat zijn van die bluetooth muizen..
wel lachen spul...
ik kwam trouwens op die site van perfect-systems ook wel vet case mod spul tegen
zal wel een voorbeeldje geven

dit is precies ten grootte van je floppydrive.. staat volgens mij wel bruut