This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carter tuning

Status
Not open for further replies.
@ Hoedemaker:
Waarom heb je je pasvlakken niet afgeplakt?
Btw, die booster (tenminste ik denk dat het een booster is :X ) .die eerst leek op een maanlandschap. ziet er nu wel iets netter uit moet ik toegeven..
 
Ruben said:
Geef toe Joost, Mol. Zelfs ik met mijn He-Ja (bagger tuned carter) was niet eens zo erg


Maar Bart, het komt er dus op neer dat jij het niet eens slecht vind, het begin wat je op de foto hebt laten zien ?

Jouw he-ja tuned carter was toch DE BOM? +ralf+
 
Zo, dat waren weer wat warnings.
Ik hoop dat niet nog een keer vermeld moet worden dat (offtopic) geblaat hier niet gewensd is?

@Nikster:
Stuur anders de Topicstarter een PM of mailtje?
 
ik heb laatst voor een kameraadt zijn carters aangepast voor een evo 50(alleen transfers aangepast) en toen hij zijn blok laatst weer uit elkaar haalde heb ik meteen het glijbaan effect ook uitgefreest + een stuffer in zijn evo membraam.
Toen de scooter weer in elkaar was liep die extreem veel rustiger stationair, verder op top etc niet kunnen testen vanwege kapotte onsteking.
mijn mening wat ik dus heb gedaan dat het wel positief is.
 
Dus jou bevindingen met het "glijbaan" effect zijn gunstig op een stationair toerental.
Maar wat heb je daar aan?

Denk eerder dat het blokje gewoon wat beter is hergemonteerd dan de eerste keer.
 
Luuk said:
Dus jou bevindingen met het "glijbaan" effect zijn gunstig op een stationair toerental.
Maar wat heb je daar aan?

Denk eerder dat het blokje gewoon wat beter is hergemonteerd dan de eerste keer.


nee daar kan het niet aan ligen, dit was de vierde keer dat die uit elkaar ging, elke keer mijn uiterste best gedaan, en wat wil je beter monteren als het al goed was gemonteerd!
 
Wil je nu echt serieus zeggen dat mensen hun carter moeten tunen omdat ie dan beter stationair loopt? Of zou het misschien komen dat de carb. afstelling nu toevallig net iets beter klopt vanwege de stuffer en de cartertuning? En dat de carb afstelling voor deze aanpassing net niet helemaal goed was
 
Status
Not open for further replies.