race_typhoon
Well-Known Member
Ongecorrigeerde meting, x een door de computer berekend percentage, wat alle weersomstandigheden, luchtdruk etc etc "wegneemt" of "verrekend", zodat alle score's vergeleken kunnen worden met elkaar...
JohnB said:Pronk ; sinds wanneer zijn vragen meteen een oordeel over iemand trekken. Voorlopig trek jij oordelen over mij , want als jij mij een beetje zou kennen. Dan had je geweten dat ik een vreemde nooit veroordeel als persoon zijnde.
Het was Big B die oordeelde over Burn zn werk alszijnde niet bijzonder.
Dank u wel
rs-ruud said:op de 1 of andere manier is die hand met de kaars een slecht voorbeeld denk ik
puur om het feit dat je daarmee zit met een bepaalde luchtverplaatsing, maar dat terzijde..
ik denk niet dat de membraanplaten open blijven staan ofwel "zweven" , simpelweg omdat je anders met verschillende diktes plaatjes ook het vermogen niet kan verschillen. De zuigende werking van den uitlaat zal gewoon zorgen dat het membraan @ hogere toerental langer open staat omdat je die zuigende werking erbij krijgt, dan heeft flowen dus wel zin..
Big B NRG said:Ik denk dat je het verkeerd opvat, ik vind dat Burn erg goed bezig is, met Prorace2 en 43 mm slag etc. Alleen een carter opvullen is niet bijzonder, hij vult het op, op de niet gebruikelijke plekken. Dat ben ik met je eens, is bijzonder.
Offtopic: Ik vind het forum een beetje jammer worden, zodra je hier een mening geeft of niet bij de mening van de massa hoort, wordt je gelijk behandeld alsof je het allemaal niet snapt en achterlijk bent.
Big B NRG said:Ik denk dat je het verkeerd opvat, ik vind dat Burn erg goed bezig is, met Prorace2 en 43 mm slag etc. Alleen een carter opvullen is niet bijzonder, hij vult het op, op de niet gebruikelijke plekken. Dat ben ik met je eens, is bijzonder.
Offtopic: Ik vind het forum een beetje jammer worden, zodra je hier een mening geeft of niet bij de mening van de massa hoort, wordt je gelijk behandeld alsof je het allemaal niet snapt en achterlijk bent.
BurN said:Pronk: Ik meet in doetinchem wel SAE gecorrigeerd hoor! :*
BurN said:Over mijn speed carter wat hier staat:
Die inlaatopvulling was een van de dingen die aangepast was, jullie moeten niet denken dat ik gewoon met een paar ophoogplaatjes het membraan heb gezet en dan ben gaan testen.
Waarom ik het zo heb gefixt weten jullie zelf denk ik ook wel, het membraan zat 10mm gekanteld, en was meer richting cil gericht. Waarom? omdat ik hetzelfde denk over zuiging in een carter als JohnB
Verder kan ik volgens mij net als andere tuners me zooi voor mezelf houden, dan wordt er iig niet 300x over doorgerept
Pronk: Ik meet in doetinchem wel SAE gecorrigeerd hoor! :*
Runner1987 said:verhaalsorry, maar kan je niet gewoon duidelijk neerzetten hoe je erover denkt? met die vage vergelijkingen snap ik er nog geen *** van..
bvd
/ k ben er na ff researchen achter dat membraan dus toch open blijft staan...
rs-ruud said:Runner1987 said:verhaalsorry, maar kan je niet gewoon duidelijk neerzetten hoe je erover denkt? met die vage vergelijkingen snap ik er nog geen *** van..
bvd
/ k ben er na ff researchen achter dat membraan dus toch open blijft staan...
pm
ABT said:Ik zie er het nut niet van in om je carterdruk te gaan verhogen, zeker niet op een scooter, beter maak je een goede uitlaat.
En met je zuiger opvullen zal je eerder vermogen verliezen, lijkt mij (massa), en waarmee je het moet doen zou ik ook niet weten, teflon gaat ook niet, het komt zelfs uit je krukas, k heb het iig gisteren nog uit mn carter gevist
Rooienaar said:daar zal ik maar niet op reageren :|
Bas@ICE said:Pronk, sterker nog...twins heeft die hoek wel bewerkt zo te zien alleen ik denk dat c4rn het niet genoeg vond en een echte glijbaan wil zodat de mengseltjes gezellig naar beneden kunnen glijden
QUOTE]
Het Mengsel glijdt niet, het mengsel wordt aangezogen.
Zuig aan een kleine buis en aan een grote buis, DE stroomsnelheid in de klein buis licht HOGER wat naar mijn idee effectiever is