Niemand die beseft dat sommige verschijnselen in combinatie voorkomen.
In mn eerdere post zei ik al: denk het carter in twee stukken. Daarna in steeds meer stukken. Net als een uitlaat.
Elk stuk/verloop heeft zn eigen topomstandigheden ed, en met een combi krijg je zeker over 1000 toeren lekker power!!
Hoe je die vind, wanneer, met hoeveel kosten is mn probleem niet.
Verder denk ik dat je met carters zeker veel kan winnen.
Maar das gewoon logisch.
Vroeger dacht men ook dat een megafoon max power leverde
Puur het feit dat men veel tijd in uitlaatresearch steekt, laat zien dat t carter niet genoeg onderzocht is.
Dan zou een uitlaat veel minder specifiek moeten worden gemaakt om al die ellende in het carter te corrigeren.
Heb zat voer voor lekkere tests, dus als de tijd er rijp voor is.....
Verder boeit het in het begin weinig hoeveel factoren je meerekent.
Als je niet op "laag" niveau leert ordenen, waarderen en berekenen kun je het vergeten om met een flowbank, duizend runs, perfecte omstandigheden iets wijzer te worden in het web van carters.
Rolletjes verneuken ook je hele powerband als t moet, een "slecht" carter doet dat ook.
Geloof me...
Verder zal een goed carter een deur openen naar plezier voor de speedfreaks van tegenwoordig.