malle neo's said:Waarom maken al die gasten die hier denken dat mengsel meteen de spoelers ingaat en carterdruk zo hoog mogelijk moet zijn niet de onderkant van hun zuiger dicht :+
Ruben said:Degene die denkt dat het mengsel direct naar spoelers gaat is een tjabbie gewoon :W
Ruben said:Degene die denkt dat het mengsel direct naar spoelers gaat is een tjabbie gewoon :W
malle neo's said:Waarom maken al die gasten die hier denken dat mengsel meteen de spoelers ingaat en carterdruk zo hoog mogelijk moet zijn niet de onderkant van hun zuiger dicht :+
JohnB said:Expansie uitlaat , zuiging?
Zegt dat iets?
yup :*CiRox said:hoezo weet je dat? heb je in het blok gezeten dan? :X :L
Rooienaar said:daar zal ik maar niet op reageren :|
melf #50 said:Pronk heeft iig al een duidelijk antwoord gegeven op hoe het er aan toegaat binnen in het carter , je kunt zelf wel nagaan wat er in het carter gebeurd....
dat "glijbaantje" is een obstakel en niet daardwerkelijk een glijbaantje zodat het direct de spoelers ingaat ofzo...
als je de werking van het geheel bekijkt snap je mischien hor het werkt , maar volgens mij weten erg veel mensen niet eens dat het mengsel eerst het carter in word gezogen en dan pas de spoelers word ingeblazen
carterdruk is erg belangrijk btw..
tram said:Kijk eens naar wat john b zegt. Jij beschrijft hoe het er in een carter van een standaard scooter aantoe gaat
melf #50 said:dat "glijbaantje" is een obstakel en niet daardwerkelijk een glijbaantje zodat het direct de spoelers ingaat ofzo...
melf #50 said:nee, ik heb het over een std OF een tuned carter , bij beide kun je gewoon bedenken wat er allemaal in gebeurd
JohnB said:Expansie uitlaat , zuiging?
Zegt dat iets?
Sander said:Terwijl als je voor het "weghalen" van de obstakels, toch ook nog het 1 en ander aan het hemd, zuiger etc, zou moeten doen. (als je de door jullie bedachte theorie ook daadwerkelijk compleet wil uitvoeren.)
In theorie wel jaRuben said:Je gaat menen dat de uitlaat het mengsel aanzuigt :?