Carter tuning

Status
Not open for further replies.
o o, dalijk scheelt het nog 5 pk,....of sterker nog...je blok loopt naar de klote.
Zo'n verschil zal ongeveer 0,07565 W schelen :rolleyes:
Als je merkt wat t verschil tussen std en tuned is, zul je zoiets kleins als zo'n bochtje een lachertje vinden.
 
Runner1987 said:
o o, dalijk scheelt het nog 5 pk,....of sterker nog...je blok loopt naar de klote.
Zo'n verschil zal ongeveer 0,07565 W schelen :rolleyes:
Als je merkt wat t verschil tussen std en tuned is, zul je zoiets kleins als zo'n bochtje een lachertje vinden.

Heb je gelijk in, maar als je ergens een berg geld voor neer moet leggen mag je verwachten dat het netjes wordt gedaan. Verder bedoel ik dit zeker niet als ' offense' tegen Anthony, misschien heeft hij er wel een reden voor. Op de laatste foto die je laat zien is nix op aan te merken iig, dat ziet er gewoon netjes uit. Het probleem lag volgens mij bij het feit dat er geen gelijbaantje oid was gemaakt, de bocht in het carter was nog standaard. Misschien is het zonder glijbaan wel beter @ mina? Het lijkt me persoonlijk niet, maar misschien heeft Anthony er wel een reden voor, of is hij niet maximale stage getuned (als twins daaraan doet tenminste?)
 
jep idd.
Maar ligt eraan wat twins max. noemt.
Je bent sowieso ook een aars als je iets opstuurt zonder te weten wat ermee gebeurt.
Je zou toch ook niet naar een plastisch chirurg gaan, als je niet eens weet wat ze met je lichaam gaan doen???(extreem geval)
Ze kunnen het nog zo professioneel doen, maar als ze een grote neus mooier/beter/effectiever vinden, zullen ze jouw die gewoon geven als je om "de beste neus" vraagt.
als je zelf vind dat een carter anders getuned moet worden, had je ervoor moeten zorgen dat je weet wat ze ermee doen. Dan kon je kiezen beunen of betalen. In jouw (c4rn) geval had dat 80 euro gescheeld.
weer drie kindjes gevoed :P
 
Pronk, sterker nog...twins heeft die hoek wel bewerkt zo te zien alleen ik denk dat c4rn het niet genoeg vond en een echte glijbaan wil zodat de mengseltjes gezellig naar beneden kunnen glijden :)

Maar c4rn , wat zei twins ervan dan toen je vond dat je geen waar voor je geld had gekregen ? , neem aan dat twins er wel een mening over heeft hoe het moet gebeuren.
 
C4rN said:
maar wat ik zelf wel vreemd vond is dat er ook geen Twins logo in het carter was gefreest. :rolleyes:

Daar komt de aap uit de mouw +ralf+ Je vind het gewoon jammer dat er geen logo in staat :p



Maar ik vind het niet bepaald slim om al voordat dat carter ook maar iets van een testbank gezien heeft al de frees er in te zetten omdat jij denkt dat het niet goed is.

OK ik heb ook andere ideeën over een carter, maar bij Twins hebben ze genoeg testervaring om te weten wat werkt.
 
yuw,omdat een @ evo tuned carter kan kopen,wil ik hier even vragen of het dat wel waard is,...

ziet het er naar jullie mening een beetje netjes uit gedaan??

carter kost me 60 excl leeg en is IS-tuned


1ste :



2de :



3de :



4de :






ik weet dat de foto's niet duidelijk zijn,maar ziet het er een beetje netjes uit of niet????



oioi
 
de foto's zijn van te slechte kwaliteit..
je kan het echt niet duidelijk zien om er een oordeel over te doen... :rolleyes:
 
evo70@nitro said:
maar kunnen jullie aan de vorm niet zien of ie daadwerkelijk @ evo tuned is???

jah hij is wel degelijk aangepast... maar wat er verder in het carter enz. is gebeurt kan je niet zien...
maarja dat kon je zelf toch ook wel zien als je er een foto van een stnd. carter naast doet... :rolleyes:

btw rechterkant zit volgens mij ook niet helemaal recht...is die spoelkanaal soms helemaal doorgetrokken?:?
 
CiRox said:
jah hij is wel degelijk aangepast... maar wat er verder in het carter enz. is gebeurt kan je niet zien...
ok ik vraag wel even om betere foto's dan,

maar als ie daarwerkelijk IS-tuned @ evo is,...dan zal het voor 60 excl niet echt een misse koop zijn of toch??


mzzls
 
ligt eraan...
wat JS-tuning eraan gedaan heeft...
of het netjes is gebeurt..(twijfel k niet aan van JS)
of hij er zelf niet in verder heeft gebeunt onder het motto hoe meer eruit hoe beter zoals melf vorige pagina zei... :rolleyes:

maar 60excl. voor een stnd. carter is al goedkoop en deze is ook nog eens getuned.. dus goedkoop is het wel maar ligt aan de voorwaarden hierboven...
 
CiRox said:
ligt eraan...
wat JS-tuning eraan gedaan heeft...
of het netjes is gebeurt..(twijfel k niet aan van JS)
of hij er zelf niet in verder heeft gebeunt onder het motto hoe meer eruit hoe beter zoals melf vorige pagina zei... :rolleyes:

maar 60excl. voor een stnd. carter is al goedkoop en deze is ook nog eens getuned.. dus goedkoop is het wel maar ligt aan de voorwaarden hierboven...
maar het is een IS-TUNED CARTER...

JS is toch joel en IS ivo of niet???
 
Ik betwijfel of dit wel door Ivo is gedaan. De foto's zijn erg onduidelijk, dus ik kan me vergissen. Maar ik heb wel eens werk van Ivo gezien en dat zag er prima uit.
 
Dat carter is zeker niet door Ivo gedaan, en uiteraard ook niet door mij. De foto's zijn erg onduidelijk maar voor mij duidelijk genoeg om dat te zien.
 
nou wil ik ook nog ff wat kwijt: Het carter is half jaar geleden onegveer bij twins geweest en heb er toen gewoon mee gereden ( engebankt), maar omdat dat paar dagen voor spmt was heb ik voor de rest geen aand8 geschonken aan hoe het er allemaal precies uit zag en het carter toen meteen in elkaar geknalt. Tot dat ik het carter paar maanden geleden weer openmaakte en ik tog ff kritisch ging kijken.
Wat ik ook wel jmmr vind is dat jullie allemaal maar speculeren over ja wel glijbaan maar niet genoeg. Hebben jullie het gezien?? @ bas en runner.

@ joost: Het carter is samen met de cilinder naar twins gegaan, lijkt me beetje onlogisch als het dan op een pakking wordt pas gemaakt.

De spoeler en het stukje booster sloten bij het carter deel gewoon niet aan, en vorode rest was er helemaal NIX aan gedaan. Zelf de gietonffenden waren niet eens afgewerkt (stond al in het topic).

En tsjah dan wil je tog wel waar voor je geld.

Ik probeer nou niet jullie afte kraken enz, en twins ook niet maar ik vond het gewoon raar dat het zo gegaan is. (al die ophef ineens)

maarja dat is mijn mening.......:*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top