Tom.#86
TKT!
Ik ben ook met me carter aan het werk gegaan, het is een deel van me projectpage:
ik heb me carters verder getuned, omdat ik vind dat twins zijn werk niet goed heeft gedaan.
- Aan 1 kant was de booster, spoelpoort wel aansluitend met het carter, aan de andere kant totaal niet.
- Er voor de rest nix aan het carter is gedaan, gietuitstekels die niet eens weggehaald zijn
- Er nix aan de flow is aangepast (denkend aan een glijbaantje, en cil hemd zo bewerken dat de flow niet belemmerd word)
Duz ik pakte de dremel en ging ff lekker hakkuh en zagen in me carter.
wat ik heb gedaan:
- Een glijbaantje gemaakt, rekening houdent met de cirkel waar de kurkas wangen door lopen.
- De hoek van de booster netjes gemaakt
- Aan het kleine carterdeel de spoelpoort, booster pas gemaakt.
- Een nieuw smeerkanaaltje geboort en de oude dicht gemaakt ( kneedbaar staal)
- Het gedremelde en kneedbaarstaal afgesschuurt met korrel 200.
- Het cil hemd klein beetje aan gepast zodat de flow in het carter niet wordt belemmerd.
Het resultaat:
ik heb me carters verder getuned, omdat ik vind dat twins zijn werk niet goed heeft gedaan.
- Aan 1 kant was de booster, spoelpoort wel aansluitend met het carter, aan de andere kant totaal niet.
- Er voor de rest nix aan het carter is gedaan, gietuitstekels die niet eens weggehaald zijn
- Er nix aan de flow is aangepast (denkend aan een glijbaantje, en cil hemd zo bewerken dat de flow niet belemmerd word)
Duz ik pakte de dremel en ging ff lekker hakkuh en zagen in me carter.
wat ik heb gedaan:
- Een glijbaantje gemaakt, rekening houdent met de cirkel waar de kurkas wangen door lopen.
- De hoek van de booster netjes gemaakt
- Aan het kleine carterdeel de spoelpoort, booster pas gemaakt.
- Een nieuw smeerkanaaltje geboort en de oude dicht gemaakt ( kneedbaar staal)
- Het gedremelde en kneedbaarstaal afgesschuurt met korrel 200.
- Het cil hemd klein beetje aan gepast zodat de flow in het carter niet wordt belemmerd.
Het resultaat: