This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carter tuning

Status
Not open for further replies.
Trouwens, jullie hebben het nu wel allemaal over defcon van 60 euro per liter, maar ik heb bison permanent repair gebruikt van 4,90 voor een staafje, en dat is meer dan genoeg om 50 carters op te vullen met kleine gaatjes.

Spul gaat tot 120 graden, dus lijkt mij voldoende.
 
Er is ook een dikvloeibare van bison, hecht een heel stuk beter dan die staafjes. Je kan het alleen niet zo lekker in de juiste vorm drukken (omdat het vloeibaarder is).
 
Ik vind vloeibaar dus echt wel beter, dan zo'n staafje.. daarom ben ik ook devqon-fan. Het is gewoon keihard, en lekker vloeibaar, zodat het overal komt
 
Ik vind die Bison epoxy wel makkelijk werken hoor...

1 keer gehad dat het losliet maar dat was mijn eigen schuld omdat ik het niet opgeschuurd had van te voren
 
Last edited:
Even een vraag in het algemeen. Schuren jullie de carter ook nadat het klaar is ? Zo ja met welke korrelmaat O-)
 
Ruben said:
Even een vraag in het algemeen. Schuren jullie de carter ook nadat het klaar is ? Zo ja met welke korrelmaat O-)

Dit zijn echt zulke kleine dingetjes, ik weet bijna zeker dat het geen zak uitmaakt. Ik zelf maak met grof schuurpapier (korrel 100 ofzo) een kruislinks profiel zodat je allemaal hele kleine schuine vierkantjes krijgt zegmaar. Dit doe ik met het idee dat de olie beter op het carter blijft liggen, en je geen druppels mengsel krijgt. Ik heb het zo gedaan op me SOBW carter, of het nut heeft, ik denk het niet. Slechter zal het ook niet zijn, maar zo heeft ieder zijn eigen ideeen, denk maar niet dat je er pk's mee wint. Het zit hem naar mijn idee alleen in cilinder & uitlaat combo, en in he carter moet je gewoon weghalen wat in de weg zit.
 
ik heb net nog me carters bewerkt op speed, en ik heb het wel geschuurt.

het staat netter , en als je net klaar ben met frezen dan zit er een beetje een golf effect in en dat schuur je er dat uit. en daarna parelstralen:W

ik voel me er lekkerder bij als ik het schuur.

huib...
 
Ik heb laast mijn carter getjoent (XYZ-tjoening).

Er zit nu een glijbaan in waar ze in Duinrel jaloers op zouden zijn, en cosmetisch verantwoorde tjoening toegepast waar Vannesa ook jaloers op zou kunnen zijn +ralf+

Aanbidt:
 
Last edited:
ik ken er (nog) niet veel van maar ziet er goed uit denk ik

correct me if i'm wrong

Wel spam op dat carter man :X

/edit: lagertjes zullen lekker draaien +ralf+
 
nou ik vind em wel netjes getuned

jammer dat je nou al die zooi erop moest graveren en kauwgom erin moest plakken want dat carter is tog nog prima te gebruiken :!
 
JasperdB said:
nou ik vind em wel netjes getuned

jammer dat je nou al die zooi erop moest graveren en kauwgom erin moest plakken want dat carter is tog nog prima te gebruiken :!

idd vloeibaar alu of ff profi dicht laten lassen
ik zou volgende keer niet op je pasvlakken stralen
 

Ik zou alleen wel aardbeienkauwgom gebruiken, da ruikt lekkerder icm A747...

-:-
 
Status
Not open for further replies.