This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carter tuning

Status
Not open for further replies.
Het gaat hier toch om carter tuning? En niet of een er wel of niet geflist+zoom is?

Ik kan iig niet veel bijzonders aan het carter ontdekken
 
of het beter presteerd is niet te zien op een foto !!!

mochten er al putjes in zitten is dit misschien alleen maar beter voor de menging...
 
Bas@ICE said:
Maarja , wat wil je horen dan ? dat die putjes zoveel invloed hebben dat je het zou merken ? Of dat Joost beter had moeten schuren ? .

(golfbal effect ? :X)

Wat een kinderachtige reply Bas.

Ik weet niet wat ik van dat carter moet vinden, op de pic ziet het er echt niet netjes uit. Kan ik natuurlijk naast zitten, het blijven foto's..

Kom binnenkort het carter irl wel even bekijken.
 
Laatste keer offtopic.

Wat is er kinderachtig dan?
Waar hebben we het over ? een scooterblok...damn.
Het boeit me allemaal niks , het doet me niks , al had ie zn naam erin geschreven.Het gaat niet om het blok van Rossi ofzo

Ik hak mn eigen blokje wel uit, ik zeg niet dat dat het beste is, als iemand het beter weet moet hij het weten en verder zal het heus wel rijden allemaal.Tis hier af en toe net of we over de belangrijkste dingen ter wereld bezig zijn ipv een scootertje.

Kijk als ik nou 40 kilo woog en een sprinter wilde bouwen zou ik me meer op de onnozele details gaan richten maar voor mij is mn scoot om een beetje te knallen en lol hebben en niet puur om te sprinten..dat is bijzaak, en ik weet toch wel dat ik zelf nooit 7 sec ga rijden.Maar dat is mn doel ook niet.
 
Joost@aerox said:
Ik bedoel t niet om te ownen hoor
maar de meesten hebben wel een std asje liggen, en ook zonder lagers kan je goed zien hoe t allemaal zit enzo

i know maar ik stel gewoon dingen vast

en wat dat asje betreft. nou weet ik wat je bedoeld. dus zal ik maar beter zwijgen

:*
 
Zonet ff met Joost gepraat Heeft alles toegelicht en dit verklaarde veel.

Dus gelieve niet om carter reply-en oid.
 
Wat vet serieus, dit topic gaat maar door.

Het was een soort van making off voor home tuned carter, de foto's staan nogsteeds op me computertje in een apparte map. Ikzelf heb sindsdien rond de 40 carters aangepast dus ook ik ben wel een stapje verder, ik vind het heel phat dat dat golfbal idee dus ook serieus bij anderen in hun hoofd een plekje heeft. Kort geleden heb ik van een goede kennis vernomen die aerodynamics op university doet dat hier inderdaad winst mee te behalen is. Dan niet in de zin van stroomsnelheden, maar op het gebied van mengsel vorming. Het mengsel word fijner, waardoor er een meer explosief mengsel ontstaat.

Zelf ben ik momenteel meer bezig met mijn auto dan met me scooter, maar de scooter heeft zeker een plaatsje in mijn hart (gisteren nog een speed gekocht voor een aardig bedrag).

Groet Basten
 


ik ben bang dat het niet gaat werken. :?
omdat de Theorie die achter de golfbal zit heel anders is als die van je flow in je carter
dit weet ik omdat ik vliegtuigmonteur ben, en ik krijg les in aerodynamica. :!
 



Hoe groot moet die boostpoort in de cilinder dan wel niet zijn

Ding is ook met de hand pas gemaakt voor een speedcilinder zo te zien
 
Jezus hoe kom je erbij. Ben benieuwd hoe die cilinder eruit ziet...en uitkotteren kan ook met de dremel zie je wel :X
 
ABT said:



Hoe groot moet die boostpoort in de cilinder dan wel niet zijn

Ding is ook met de hand pas gemaakt voor een speedcilinder zo te zien

o, ik dacht dat ze die carters hadden laten vallen :L hahaha
huge trechter boostpoorten
 
Status
Not open for further replies.