Carter tuning

Status
Not open for further replies.
BurN said:
En toch is dat dat blokje wat bij vinni, het hoogste scoorde op de bank.

Ik meende 19x

idd 19.58

veel mensen hebben ook twijfels over de 22 pk van beunhaas met "std speed"
 
robo5 said:
idd 19.58

veel mensen hebben ook twijfels over de 22 pk van beunhaas met "std speed"

Punt1:
http://img23.exs.cx/img23/7219/Aeroxprint19508pk.jpg

Ja die 19 pk is een zeeeeer constante score op de bank zo te zien :rolleyes: Verder scoor je zogezegd 3x rond de 17,1 a 17,5 pk en dan PLOTS 19,5 zeer raar.... Denk eerder dat die bank plots weer z'n kuren kreeg of dat de gebruiker toevallig een instelling weizigde waardoor hij toch wat positiever werd. Verder lijkt de blauwe grafiek niet 100% op de voorgaande runs.

Punt2:

Twijfels mag iedereen hebben. Enkel is er 1 feit die geheel vast staat en dat is dat het blok van Beunhaas je kankerhard heeft geowned @ sprint dus dat zegt volgens mij meer dan genoeg :L

Maarja verder ieder z'n mening.
 
{! BOEIEND

Een testbank is om te kijken of een verandering ook een verbetering is, niet om zo veel mogelijk Pk's op je uitdraai te krijgen (dat is een koud kunstje :| )

Daarom zijn die powercontest's ook zo doelloos, zeker als de eigennaar van de bank zelf ook meedoet :p


Maar dit is een Cartertuning-Topic........ en ik ben nog steeds benieuwd wat de gedachte achter dat carter is :)
 
Wille said:
Punt1:
http://img23.exs.cx/img23/7219/Aeroxprint19508pk.jpg

Ja die 19 pk is een zeeeeer constante score op de bank zo te zien :rolleyes: Verder scoor je zogezegd 3x rond de 17,1 a 17,5 pk en dan PLOTS 19,5 zeer raar.... Denk eerder dat die bank plots weer z'n kuren kreeg of dat de gebruiker toevallig een instelling weizigde waardoor hij toch wat positiever werd. Verder lijkt de blauwe grafiek niet 100% op de voorgaande runs.

Punt2:

Twijfels mag iedereen hebben. Enkel is er 1 feit die geheel vast staat en dat is dat het blok van Beunhaas je kankerhard heeft geowned @ sprint dus dat zegt volgens mij meer dan genoeg :L

Maarja verder ieder z'n mening.

ikzelf heb gesprint tegen de groene aerox met tuned evo die ook 19.5 had op dezelfde bank en het ging mooi gelijk op ! vraag het aan beuhaas zelf !

en ik denk niet dat een stunt evenveel weegt als een aerox
 
Speed Testcarters

Ik post hier dan maar de fotos van me Speed testcarter - blok is inmiddels al verkocht dus check it out.
---------------------------

Resultaat - veel power onderin.
Vriendelijk naar verschillende uitlaatjes (deden het allemaal goed)
en een leuk vermogen.
 

Attachments

  • IMG_0058.jpg
    IMG_0058.jpg
    147 KB · Views: 591
  • IMG_0059.jpg
    IMG_0059.jpg
    106.4 KB · Views: 1,040
  • IMG_0062.jpg
    IMG_0062.jpg
    119.1 KB · Views: 1,259
BurN said:
Ik post hier dan maar de fotos van me Speed testcarter - blok is inmiddels al verkocht dus check it out.
---------------------------

Resultaat - veel power onderin.
Vriendelijk naar verschillende uitlaatjes (deden het allemaal goed)
en een leuk vermogen.


hoeveel vermogen? 19+ ?
 
Big B NRG said:
Ik ben geen mina man :X :rolleyes:

Maar het lijkt mij dat het membraam er dan niet meer inpast op de "std" manier?

Idd - zat een ophoogblokje tussen... Mijn speed heeft altijd op experimentele carters geknalt.

Mark - sorry heb geen foto met het membraan erin :S
 
QuickSilveR85 said:
Mijn idee was dus toch niet zo slecht Burn ;) lijkt wel een beetje op de mijne.

hehe daarom was mijn eerste reactie op je blok ook, toevallig niet wat fotos van me gezien? :P
Enkel was mijne al af
 
Nee echt niet - zelf beetje nagedacht en dit kwam als conclusie erbij mij uit. Damn das echt toevallig maar ik zweer dak geen fotos van je blok heb gezien. Dat stukje bij spoelers zat ik ook over na te denken. Maar dat kijk ik nog wel. Dat tikkeltje exotisch bloed zal onze verwandschap qua ideeen wel veroorzaakt hebben. :D
 
Wow!!

I Wish i could rea it all!

What are the results with the "Golf ball" tuning?

and what are the results with this block?
attachment.php
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top