Ruud kennende heeft hij het blok nooit afgemaakt
Ik ook ooit zoiets gemaakt om minder loze ruimte te hebben rond het membraan. Die is nl een stuk smaller dan een malossi exemplaar.
v-force is dus smaller als een vl14?
zal even vertellen hoe me blok t doet.
mja , daar zijn meer dan genoeg filmpjes , foto's e.d. van..
van allerlei dingen , ik kan wel een heel topic vullen met bijzonder dingen , zoek alleen maar even op Jamathi , Suzuki 2 en 3 cilinder 50cc ,Tohatsu twin 50cc , Hemeyla , Johatcho , Tomos , Bultaco etc. etc..
Voor de gene die het leuk vinden:
Op de site van de jager staan enkele filmpje's/foto's van wat oude specials,kranten artikelen van de jager (kreidler/zundapp/etc)
De mooiste dingen zijn daar al gemaakt, dubbele cilinder, 4 takt zonder kleppen, roterende uitlaat, 6 bakken, etc
Staan ook enkele filmpjes op youtube (link staat ook op de site)
http://www.dejager-scooters.nl/kreidler.htm
Hoop dat ze het nog verder aanvullen!
Heren ik ben al vrij lang uit the scene maar ik was hier aan het opruimen en vond een Vforce adaptor welke Anthony voor mij heeft gemaakt, met een Vforce van een crossmotor (als ik het me goed herinner!) erin.
Dit ding is nooit gebruik en is eigenlijk doodzonde om te laten liggen, dus als een van jullie er nog wat mee wil doen, staan jullie vrij om contact op te nemen!
Nogmaals, misschien is het allemaal al hopeloos verouderd, maar ik vind het leuk