ik zelf leg gewoon een voetpakking erover en dan ff aftekenen met stift.
en wat ruim binnen de lijnen blijven. dan ben je al een heel eind
Iedereen heeft zijn eigen kijk op het bewerken van carters, is het om de carterdruk gedaan of om de glijbaan? Of is het voor de sier? die foto's zijn volgensmij alwel antiek (lees paar jaar oud?) Ik ben ook van mening dat defcon op die plek weinig toe zal voegen aan het geheel.
ik zelf leg gewoon een voetpakking erover en dan ff aftekenen met stift.
en wat ruim binnen de lijnen blijven. dan ben je al een heel eind
Misschien wat minder dan olie op olie, maar ik ben zelf van mening dat er geen mooi olie laagje achter blijft in een opgeruwt carter.
ligt eraan wat voor olie je gebruikt, als ik me carter open maak (ook als deze al tijdje stil staat) zit er een filmlaag van de olie in.
@ dennis001: Zie msn gesrpek
ha gelukkig
moet ik het eerst wat ruwer op schuren dan?
ja grof opschuren en dan vullen en beetje aandrukken met je duim.
als je smeerkanaaltjes vult, slaag dan wat weerhaken met een els zodat het er zeker niet uitkomt.
Waarom heb je daar uberhaubt vulling gedaan?