na lang en hard sleutelen liep het koninginnedag 10 uur saavonds, tot half 3 de boel afgemonteerd na veel problemen met andere dingen. Op de afsluitdijk de eerste 100 meter gereden, waar we erachter kwamen dat er een stotter in zat. Bij jubbega echter afgekeurd op eeen star uitgevoerde achterveer! 8P
Net even over straat gereden en de carburateur geeft nog problemen, of dit komt door de gebruikte sproeiermaat of door het trillen weet ik nog niet, zit nu nog maar op een 155 maar dat reden we met een vl14 ook al, dus dat is nog wat proberen.
Hier de foto's van het blok afgemonteerd..
gezien het carter gedeelte klaar is, en hooguit de inlaat + uitlaat nog wat verandert word was dit de laatste cartertuning update. Tot het vervolg van t vorige project, waar dit een mooi leerproces voor was...
Ruud.
mag nog wel een bedankje vanaf ook, hoewel de meesten hier toch niet kijken.
Baas voor het gebruik van de machines
Collega's voor het zitten in onze rotzooi
Jacobjan voor het programmeren van de freesbank.
Ray voor het laswerk
Delano voor het uit de brand helpen de laatste dagen voor jubbega
Berner voor sponsoring van diverse materialen en het spuitwerk op de kappen.
De jager voor zoeken van onderdelen uit van alles en nog wat
John van duin scooters voor de Banden
En de vele do's en dont's van het forum.