This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carnaval 2008 !

hoorde dat bijvoorbeeld in den bosch zondag carnaval pas gevierd wordt in zijn algemeenheid, en dat het zaterdag alleen besloten ofzo zou zijn? Of kan je ook gewoon zaterdag verkleed gaan zoals ik en vrienden van plan zijn?

weet iemand het antwoord hierop?
 
Bij "ons" (Weert, Li) begint carnaval officieel pas op zondag, omdat dan de optocht is...

Hansch en Rene, wat gebeurde er vrijdag?

En we maken het niet TE bont, strax val ik weer in slaap op de terugweg in die gele NS-taxi Rene, waar woonde jij ook alweer?
 
Dit weekend carnaval hier in Barcelona Tevens eerste keer voor mij, aangezien men back in Friesland geen carnavel heeft, ben dus erg benieuwd.

Iedereen veel plezier!
 
@ hans, ik kom zaterdag ook naar tilburg. Als je wil kan je je tel. ff pm en bel ik je wel als ik daaro aangekomen ben. Zal wel rond uurtje of 4 zijn. Weet alleen nog niet of ik verkleed ga

Bart en hans als wat gaan jullie verkleed? Heb er nu eigenlijk al zin in
 
Okee, dat is wel relaxt. Dus zaterdag zijn alleen de die-hards die zich verkleden. Mja denk als je de enige ben die niet verkleed gaat ook weer zo stom is

Maar mis kom ik jouw ook tegen bart
 
Yisss ik ben geslaagd, ik heb vandaag een clownspak gekocht. Vanavond naar het Aajd Wieverbal in Valkenburg. Heb er zin!
 
Ik zou maar op tijd daar zijn, 9 uur is t daar al HEEL druk.

Om een stukje van 200meter te lopen ben je dan zeker 15 minuten kwijt.

En dan sta je dus nog niet binnen
 
Ik zou vanavond eigenlijk ook naar "Aat Wieverbal" gaan, maar ik kan helaas niet, omdat ik morgenvroeg rijles heb Zaterdag ga ik iig naar "Statiefestatie" in Roermond, altijd gezellig daar
 
Die Hawaï bloesjes zijn helemaal "the bom" momenteel 8P

Ik heb er bijna 10 in m'n kast hangen, al 5jaar draag ik die krengen. Ben ik nu trendsetter ?