Carnaval 2008 !

T begint soms 's ochtend al weer om 11u, ik ben gewoon alle dagen in Tilburg te vinden. Als je interesse hebt om naar Tilburg te komen mag je me PMen voor mn nummer, dan kunnen we wellicht een pint zuipen :P

@KayV
 
Hans, waar ga jij heen dan:p Ik kom uit noordholland maar wil dit jaar toch echt meemaken. Valkenburg is dus ook een gekke plek om heen te gaan ofniet?

We gaan zaterdag heen, hoelaat begint die meuk daaro. Wil me iig ff 3 slagen in de ronte zuipen. Is smiddags al feest of moet je echt savonds gaan?

Als je smiddags al feest wilt moet je naar Venlo komen op zaterdag daar begint het vanaf 11.00 smorgens en dan is het hele centrum 1 groot feestfestijn...
 
Hans, waar ga jij heen dan:p Ik kom uit noordholland maar wil dit jaar toch echt meemaken. Valkenburg is dus ook een gekke plek om heen te gaan ofniet?

We gaan zaterdag heen, hoelaat begint die meuk daaro. Wil me iig ff 3 slagen in de ronte zuipen. Is smiddags al feest of moet je echt savonds gaan?

Mja ik ga vooral naar Valkenburg omdat ik daar veel mensen ken :)

Voor mensen die niet uit Valkenburg komen is alleen komende donderdag leuk :) (ook de drukste avond van het jaar daar)

Ik zou naar Maastricht gaan. Daar is het alle dagen goed druk en dik feest :), is wel chill dat ik daar nu @ kamers zit. Scheelt me weer taxi :+
 
nopes , er passen wel 16 halve liters in :P alles uitgerekend haha :P

Mja zit nog zijvakje in waar er nog 3 inpassen dus precies 1 tray blikjes.

Kga Keizerskroon halen. Huismerk van de Sligro, SUPER cheap + lekker!
 
Lekker dan, ik wist noggeen eens dat valkenburg zo ver was 8P. Wat jij zegt tilburg is al ff dichterbij. Denk dat we die richting opgaan iig. Ik ga het ff met me maten bespreken en anders PM ik je wel hans, dan gaan we wel ff een pintje drinken :D
 
gewoon allemaal naar zeeland komen:P
das daar het meest heftig:) vooral in zeeuws-vlaanderen. geen sluitings tijden bij ons. of te wel dag en nacht zuipen:W.
van zaterdag tot dinsdag moet ik elke dag een stoet lopen. maar de wagen is nog niet eens helemaal af. vanaaf weer maar gaan bouwe vrijdag ziek van school:) en lekker donderdag nacht door bouwe net als vorig jaar:( maar als het geheel klaar is zal ik effe foto's posten kunnen jullie kwijlen wat je jullie missen daar in Holland:P;)

ALLE VEEL PLEZIER MET CARNAVAL! EN DRINK MET MATE:p
 
Back
Top