Carnaval 2008 !

ik heb een golf pak gekocht (wat die golfers altijd aan hebben). zo klein broekje en gek t-shirtje. leuke pet erbij.

of tewel ik sta dit jaar weer lekker voor aap:D

Wacht maar tot mijn foto's komen, ik moet nog op wat spullen wachten...eind van de week hoop ik alles binnen te hebben :P

Over iets meer dan 2 weken begint carnaval hier :W

Hoe staat het ervoor met de wagens/pakken enzo?

hier word op het moment nog druk geplakt, maar de bewegende delen werken gelukkig ondertussen allemaal, beetje problemen gehad met de pneumatiek maar dat is opgelost.

nu alleen nog de traktor repareren en dan moet het wel optijd gaan lukken denk ik zo

ik heb een golf pak gekocht (wat die golfers altijd aan hebben). zo klein broekje en gek t-shirtje. leuke pet erbij.

of tewel ik sta dit jaar weer lekker voor aap:D

lol, wij hebben die outfit dit jaar ook :W

Helaas geen wagen dit jaar, volgend jaar wel weer hopelijk (kunnen waarschijnlijk een vrachtwagen kopen)

Omgeving Waalwijk (tilburg, den bosch, kaatsheuvel) valt wel mee denk ik, nooit ergens last van gehad iig.

Jahaa zaterdag Tilburg, is alleen met kaartjes toegang hoorde ik?

Zondag Tavenu Skihut on tour in Waalwijk

Maandag overdag optocht Den Bosch en s avonds Rob van Daal in Chalet

Goed fout allemaal 9||6

Mja kaartjes, er is zon passe-partout geloof ik voor alle dagen. Maar zelfs dat geeft geen garantie dat je binnen komt, ik had er vorig jaar 1 gehaald. Was het overal stampens vol, 1 keer voordeel mee gehad.

Jahaa zaterdag Tilburg, is alleen met kaartjes toegang hoorde ik?

Zondag Tavenu Skihut on tour in Waalwijk

Maandag overdag optocht Den Bosch en s avonds Rob van Daal in Chalet

Goed fout allemaal 9||6

Skihut moet wel tof worden, misschien daar maar ff heen ja. (ski outfit lekker toepasselijk :P)
Chalet is meestal wel tof, buiten die keer dat alles -16 eruit gedonderd werd na ...uur. Werd ik ook mee eruit gedonderd, terwijl ik me rijbewijs op zak had 8P Na kleine woordenwisseling toch weer binnen 8P

hier een paar foto's van onze wagen van afgelopen week

Attachments

• 4.jpg
    4.jpg
    62.5 KB · Views: 12
  • 5.jpg
    5.jpg
    58.5 KB · Views: 9
  • 6.jpg
    6.jpg
    54.2 KB · Views: 10
  • 7.jpg
    7.jpg
    57.1 KB · Views: 7
  • 8.jpg
    8.jpg
    57.1 KB · Views: 16
Vanavond begint het echt na de 11e van de 11e:)
Moet vanavond draaien op een carnavalsbal, vorig jaar was erg gezellig en verwacht dit jaar niet anders:)

Back