Carnaval 2008 !

Morgen Breda:p Als boef:D. Even kijken hoe we terug kunnen komen naar Barendrecht:S!Hoelaat is die shit daar afgelopen? Normaal 4 uur maar neem aan nu wel later anders moet ik 4 uur op de trein w8:S:p
 
Last edited:
Explain, Kay? :)

MOrgen vertrek ik ook richting tilburg. En omdat jij het erover had dat je met hans bier ging drinken en dat alles in tilburg was. En ik hans ze tel nr. heb om samen met hans een biertje te drinken, dacht ik dat ik jouw mis wel bij hans aantref:) Maar weet natuurlijk niet wat jouw plannen zijn.
 
hier gaat het vanavond al bal in de plaatselijke voetbalclub

ga zelf verkleed als oldschool skieer (rayban aviator, '70 skipak, je kent het wel) ;)
 
2f04tc4.jpg


Alleen nog hawai bloesje en sigaret houder(a) de echte kenners kennen het wel:p

Hahah :p jah zo ging ik vorrig jaar ook, en me maat als die dikzak van Fear and loathing

Edit: jij hebt geen rode glazen in je bril:p zwart is niet echt :p
 
Vanmorgen om half 8 alweer wakker gemaakt door de eerste kar die door het dorp kwam. Ik woon hemelbreed ongeveer 150 meter van de doorgaande straat, slaap op zolder, en hoorde het dak resoneren :O
 
MOrgen vertrek ik ook richting tilburg. En omdat jij het erover had dat je met hans bier ging drinken en dat alles in tilburg was. En ik hans ze tel nr. heb om samen met hans een biertje te drinken, dacht ik dat ik jouw mis wel bij hans aantref:) Maar weet natuurlijk niet wat jouw plannen zijn.

Gisterenavond met Hans (en Rene) wezen zuipen, de rest ben ik gewoon in Limboland :)
 
zo de eerste avond carnaval zit er op voor mij, geen idee wat ik aan moestb trekken en uiteindelijk zag ik er uit al een van die gasten van queen ofzo, zeer vette avond. nog 3 te gaan:d
 
Zo de eerste dag zit er op, net een bier ontbijt gehad :D

Gistermiddag de stad in maar was nog niks te doen. Op de terugweg even de Super de Boer in om wat chips etc te halen. Staat er een oud vrouwtje voor ons die alles wel voor ons wil afrekenen :). Wij haar daarna meegeholpen met het dragen van de boodschappen. (Al fucking zat natuurlijk :D) Toen we na een fucking wandeling van 3 kwartier, want mevrouw was niet meer zo snel te been, aangekomen bij het flatje. Mochten we nog 6 trappen om hoog. De boodschappen mee uitgeladen, in de kastjes en de koelkast :D.
Toen vroeg ze of we een vergoeding wilde, maar dat hebben we uiteraard afgeslagen :p.

Toen thuis verder gegaan met zuipen en tegen een uur of 10 de stad weer in. Belde Kay V me nog op, maar helaas niet meer tegengekomen.

Al met al een prima eerste dagje carnaval, vandaag wordt het dus nog gekker.

Alaaf. :p
 
Back
Top