Carnaval 2008 !

Ik ben zo blij dat ze boven de rivieren bijna niks aan carnaval doen, over het algemeen komen er dit weekend altijd allemaal mensen vanaf het zuiden des lands hierheen omdat ze gewoon geen carnaval willen :p

Mja het ziet er wel grappig uit, maar het is definitly not my cup of tea! :D
 
Wij waren vanaf Noord-holland gister op het laatste moment toch nog naar de Time-out geweest..

we kwamen ook pas rond 1uur binnen :)
was eigenlijk de eerste canneval voor mij..
We zouden eerst naar Den bosch maar omdat het al zo laat was maar naar de Time-out geweest..

Was wel erg gezellig :D alleen boven bij die wc's alleen maar onverkleede marokanen die veelste mans doen..

Sinds gister nog meer een hekel gekregen aan die gasten..

Maja het heeft bij ons de sfeer niet verpest gelukkig :D
 
Jezus... Er zijn gister van de busreis nog wat foto's hier heen gestuurd. Alleen van terug moet ik nog krijgen :rolleyes: Zal wel niet veel zijn :p

Carnaval.jpg


Zo ging het dus heen... Later nog met Borat op de foto geweest :D
 
gister op stap geweest in Eindhoven, wel goed druk :D

rondgehangen in de Sante en de backztreet, was wel chill, morge weer werke 8P
 
Gisteren na oosterhout geweest.. Cker dopé. Alleen je moet de mensen kennen wil het echt gezellig zijn in Oosterhout <] . Had het wel tering warm in me hazen pak :D ;) ..
 
Ja hans, je probeerde je mis aan te passen, maar ik moest echt ghoed opletten. ;) Ook in die kroegen. Als wij wat zeiden tegen die wijvies. Zeiden ze std al dat we boeren waren:p, zeker als ik vertelde dat ik trekkerchauffeur was8P.

Ja wat doe je voor werk zeg ik tegen zo een meisje: Ja ben reclame oppermaneger van dat en dat concern. En zij zo, jij dan? Ik: Ben loonwerker, rijd de hele dag op een tractor. Meisje: 8P
 
*komt erachter dat hij alles kwijt is*

echt een grote dolle boel :D met carnaval maakt het ook gewoon ff niks uit
tijdens de optochten enzo staat iedereen gewoon op straat te zuipen en s'avonds zie je ook echt alleen maar verdwaasde mensen met bier af aan het vragen waarom ze buiten lopen 8P

kortom, woensdag lig ik in coma
 
Wat veel ruzie's allemaal als ik t zo lees, ik heb me goed vermaakt gister :D, vandaag ff overslaan, want moet morgen werken :L, ga ik morgen avond wel weer :p

*Edit en niet iedere Marokaan doet 'te mans', of is op ruzie uit ;)
 
Gister ook erg gezellig, alleen vlakbij huis tegengehouden door groepje dronkaards, op tijd kunnen vluchten, wel wat klappen en schoppen gehad om niks :S

Erg jammer!!!
 
Back
Top