Carnaval 2008 !

hahha ben net ook wakker, hamburger als ontbijt 8P
al 2 dagen bezig, ben nog lang niet moe :D
dalijk optocht hier, dus weer een goeie reden om te beginnen zo +pippi+
 
Zo de eerste dag zit er op, net een bier ontbijt gehad :D

Toen thuis verder gegaan met zuipen en tegen een uur of 10 de stad weer in. Belde Kay V me nog op, maar helaas niet meer tegengekomen.

Al met al een prima eerste dagje carnaval, vandaag wordt het dus nog gekker.

Alaaf. :p

Mijn dagje carnaval zit er ook op. Beetje grote fout die we gemaakt hadden. Gewoon te slecht verkleed(bijna niet). Dit kwam toch echt doordat we niet wisten dat het zo erg was. Was er nog nooit geweest. Volgend jaar dus helemaal verkleed :X

Was wel super gezellig, waren met busje heen en sliepen in de achterbak. Vanochtend weer terug gereden. Bier is wel goed daar, hertog jan uit de tap enzo. Met hans was echt een drama:+ WIj waren er al om 5 uur ofzo en om 7/8 uur ging ik hans bellen. Probleem dat bij ons het tempo ergoed in zat en totaal niets begreep van hans(raar accent):X:+ Uiteindelijk niet tegengekome idd. Wel jammer had wel ff willen zuifen met hans :*
 
Ja man, verstond er af en toe niets van. Was ook wel een gekkehuis:p

Was ook met zown meisje aan het praten. Kwam ook daar uit de buurt. Haar vader zag ons (noordhollanders) als mensen die denbosch haters zijn. Der vader vond het net zo erg als ze met 1 van ons thuis kwam als met een buitelander :X No offens ofzo. maar bleek maar ff hoe erover ons gedacht word8P
 
Last edited:
Hehe raar accent, ik praat idd Tilburgs maar ik probeerde me aan je aan te passen Kay :p

Verder wel prima avondje gehad dus?
 
Gister was mijn avond een beetje verziekt toen een vriend van mij helemaal tam is geslagen voor de Shoarma ten ( Veul Gére ofzo ). Zal de huidskleur maar niet vertellen maar waarschijnlijk weetje dan alweer genoeg.
Voordat het gebeurde vond ik het allemaal wel lache. Had een plee borstel ergens gepikt en ik heb veel mensen gezegend :p

Kortom ben aardig gaar nu.
 
Tilburg? Kut stad , altijd van die kut gasten die ruzie gaan lopen zoeken om nix, :) Waar ben je precies allemaal heen geweest?
 
Pff al die namen weet ik niet meer.. Ik weet dat ik begon bij Sino ofzo? Daarna zowat heel die straat af gegaan. Volges mn maten was ik niet meer te vervoeren :p Heb 3 kwartier geslapen in de Shoarma tent haha.
 
bij veul gere daar ben ik ook ff geweest. Daarnaast dan. Dat was dat plein met die mac donalds. Zag trouwens ook ergens een gast knockout geslagen door paar buitenlanders. Hij had een legerpak aan.

@ hans was wel prima avond iig. alleen volgend jaar ga ik heelmaal verkleed. Dat was wel minder. Lopen trouwens een hoop leuke dames rond:) heb er jammergenoeg niet van kunnen genieten. :( volgende x beter:*
 
Hoe heet die tent in de het verlengde van het Pius plein ook alweer. Ook zo'n shoarma zaak.

Ook menig avond katslam afgesloten.
 
bij veul gere daar ben ik ook ff geweest. Daarnaast dan. Dat was dat plein met die mac donalds. Zag trouwens ook ergens een gast knockout geslagen door paar buitenlanders. Hij had een legerpak aan.

@ hans was wel prima avond iig. alleen volgend jaar ga ik heelmaal verkleed. Dat was wel minder. Lopen trouwens een hoop leuke dames rond:) heb er jammergenoeg niet van kunnen genieten. :( volgende x beter:*


Ja dat was dus een vriend van mij. En wij konden die bananen plukkers niet meer vinden :(
 
Ow ik ging er nog bijstaan en vragen wat er aan de hand was. Had dus net niet gezien wat ergebeurde. Hij was in 1 klap cker helemaal knock out? Daarna kwam er nog een gruwelijk lekkerwijf bij hem, die met dat zusteroutfitje:kwijl: Was idd wel genaaid voor die gast? Had ie er nog wat aan overgehouden?
 
Ja hij was al aardig tam en hij is waarschijnlijk na 1 harde klap gestrekt gegaan. Ik ga zo ff naar hem toe, maar zoals hij er gister uit zag denk ik dat hij een redelijk verbouwd gezicht heeft :( Die meid die erbij stond was zn vriendin, die uiteraard helemaal door het lint ging. daarna is een andere vriend van mij samen met haar met de fucking taxi naar huis gegaan omdat ze niet mee mocht in de ambulance met hem :S
Maar echt klote... We waren met een man of 50 en iedereen had gelijk een kut bui.
 
Ja idd, is niet leuk natuurlijk. Je zag ook heel weinig van dat volk. Maar ja ze kunnen de sfeer goed verpesten.hij heb wel een lieve vriendin iig:*
 
Gisteraaf ook al hier gast geslagen bij ijzeren pijp door een groep marokanen,omdat hij er iets van zei toen een marokaan opzettelijk tegen hem aanliep.Maarja die gast die pakt ze denk wel hard terug dus dat word nog wat vanavond.Ben zelf nu al moe van 2 dagen,maar we gaan door:p
 
ff fototje van mij nog(A) beetje op het end urtje of 2......

35hpswp.jpg
 
Back
Top