Carnaval 2006

David.

Duc Monster
Noh

Omdat het vandaag de 11e van de 11e is en dat betekend : het begin van Carnaval is het leuk om een topic te starten over komend jaar..

26, 27, 28 februari 2006 zijn de dagen dat we dit jaar weer kapot gaan +ralf+

Wie gaat wat doen en waar ga je het vieren?

Ik ga dit jaar met paar vrienden leuke wagen bouwen (vrachtwagen ombouwen tot beachparty).
 
Advertisement - register to remove this

zeker weten dat ik weer carnaval ga vieren weer lekker hier in den bosch (oeteldonk ;))
wat ik ga doen? ehm ZUIPUHH ohw ja en carnaval vieren:p
 
Ik snap daar niks van, van dat carnaval. Je gaat met een een of andere wagen rijden en je helemaal kapot zuipen ofzo :?.

Gelukkig hebben we dat hier in het noorden niet ;)
 
dat zijn gewoon de enigste paar dagen dat je je als een mongool mag gedragen en dat het ook nog geaccepteerd word en ja je hebt een goeie smoes om je heelemaaal klem te zuipen


@ BAKEL kom jij hier uit de buurt dan
 
Boyd said:
Het woord "carnaval" betekent "kernafval" op z'n Limburgs :p

Bedankt Boyd...
Carnaval kennen ze niet in Bleiswijk of wel?
:*

Ik ga wel vieren maar minder dan andere jaren. Het is wel gezellig maar in Venlo vind ik er steeds minder aan. Denk dat ik eens naar een andere stad ga.
En verkleden heb ik een hekel aan, ga meestal als automonteur gewoon overal aan...
 
Ach vroeger op de basisschool heb ik me ook wel eens in zo'n pakkie gehesen maar dat is al een flinke tijd geleden. Volgens mij leeft het in Rotterdam ook niet zo maarja als het om bier gaat wil ik best wel eens wat proberen :)
 
ik ga dus zeker vieren. Ben gisteren al naar de opening in Maastricht geweest, en ik denk dat ik dit jaar ook naar de ZOepkoel ga. en voor de rest klemzuipen in het dorp.

mijn carnaval motto: vraete, zoepe en op de vrouwluuj kroepe
 
ik ben ook weer van de partij. Ga na 3/4 dorpen heen en lekker klem zuipen.
Planning was zelf ook een wagen te bouwen maar er waren een paar afhakers:p
 
Ik kan carnaval dus echt niet uitstaan hea 8P
van die fakt op muziek, meisjes die er normaal mooi uit zien en nu ineens kkwazige outfit aan hebben.
Nee dankje, ik maak het in de daarop volgende week wel weer ruimschoots goed:p
 
Back
Top