Carbage Run 2010

Ja klopt, van Gert-jan (studie genoot van me) en Leon. Ze blijven ook lekker verder crossen met hun pitbike op de camping :W.
De derby moeten ze nog wat aan sleutelen, de dynamo had het opgegeven dus ze moesten de laatste dagen steeds van accu wisselen.

Nog thx for het helpen boven @ kasteel in bratislava!

Nog thx for het helpen boven @ kasteel in bratislava!

Geen probleem, graag gedaan...

Geef ff aan dat ze ons moeten mailen !
Ik heb nog een bakkie van hen, waarvoor dank 9||6

Ik zal ff naar ze heen lopen, waar moeten ze heen mailen? of weten ze dat al?

EDIT: ze weten niet waar ze heen moeten mailen, stuur maar even via pm dan sluis ik het door.
ook nog een kleine update over de derby, de dynamo is nog niet gevonden. Op het moment zitten ze in Oostenrijk om er daar één te vinden.

Last edited:
Helemaal top. Wij zitten hier nu met de karaoke bus, die verlaagde passat en die Volkswagen Derby rat. We zetten het feest gewoon voort!

Jaloers! Ik ben vannacht thuisgekomen, nog wel ff 2 dagen @ gardameer gechilled gelukkig. Zeer mooie week achter de rug, met genoeg momenten om nooit te vergeten!
Heb jou nog opgezocht in Wroclaw bij camping Olympisch Stadion, maar op dat moment zat 'de gast van het scooterforum' niet in de auto :D

Volgend jaar weer denx, alleen zou wel graag een wat stoerdere auto hebben! Wat voor 1 is die van jullie nou precies?

Over het algemeen ben ik ook wel rustig en ga ik een handgemeen 9 vd 10 keer uit de weg, deze keer had ik er idd geen moeite mee gehad.

Hehe, ik probeer je ook niet af te schilderen als aggresief vechtersbaasje hoor, als ik mijn reactie nog eens lees lijkt het daar wel op. Je bent nogsteeds een gezellige goedzak en geloof idd best dat je thuis niet zo bent, maar ik vond het echt fantastisch :

Een 'bekende' van Douwe had een pion/paalt gejat bij die nachtclub omdat hij niet naar binnen mocht, uitsmijter zag dat gebeuren dus die gast peerde hem, uitsmijters uit hun dak en samen met politie opzoek naar die gast, toen kwam deze situatie :

** uitsmijter (1,60m) van nachtclub loopt op een uitdagende/boze manier door onze groep heen, zegt dat we op moeten lazeren oid, doet dreigend, Douwe (2,10m)gaat naast hem staan, doet borst naar voren, spant spierballen, uitsmijter kijkt omhoog en loop weg ** :W

Jaloers! Ik ben vannacht thuisgekomen, nog wel ff 2 dagen @ gardameer gechilled gelukkig. Zeer mooie week achter de rug, met genoeg momenten om nooit te vergeten!
Heb jou nog opgezocht in Wroclaw bij camping Olympisch Stadion, maar op dat moment zat 'de gast van het scooterforum' niet in de auto :D

Volgend jaar weer denx, alleen zou wel graag een wat stoerdere auto hebben! Wat voor 1 is die van jullie nou precies?

Ik heb helemaal niet gehoord dat je naar me op zoek was. Ik denk dat ik op dat moment bier aan het halen was in de supermarkt.

Wij reden nu in een Jeep Cherokee Jamboree. Volgend jaar een oude camper denk!

Ik ga nu afsluiten..de BBQ staat aan. laturss

Hehe, ik probeer je ook niet af te schilderen als aggresief vechtersbaasje hoor, als ik mijn reactie nog eens lees lijkt het daar wel op. Je bent nogsteeds een gezellige goedzak en geloof idd best dat je thuis niet zo bent, maar ik vond het echt fantastisch :

Een 'bekende' van Douwe had een pion/paalt gejat bij die nachtclub omdat hij niet naar binnen mocht, uitsmijter zag dat gebeuren dus die gast peerde hem, uitsmijters uit hun dak en samen met politie opzoek naar die gast, toen kwam deze situatie :

** uitsmijter (1,60m) van nachtclub loopt op een uitdagende/boze manier door onze groep heen, zegt dat we op moeten lazeren oid, doet dreigend, Douwe (2,10m)gaat naast hem staan, doet borst naar voren, spant spierballen, uitsmijter kijkt omhoog en loop weg ** :W

I know :P

Was wel ff leuk ja, die maat van me heeft nog een mooie boete van 110e gekregen voor dat geintje :P

Fototje van ons team op de top van dat natuurpark in Oostenrijk

[Ir]http://i29.tinypic.com/5pgayw.jpg[/Ir]

Last edited:
Grappig, met hun hebben wij opgereden heel de dag van Wroclaw naar Bratislava, die mini was de dag daarvoor half uitgefikt door kortsluiting in de bedrading @ motorkap, heeft een pool tot 3 uur snachts een nieuwe draadboom voor ze aangelegd en zijn ze de volgende dag weer op pad gegaan nadat ze in die garage overnacht hebben :W

was zo te zien en te horen wel een geslaagde choasreis:P

Om een dynamo te vinden moet je bij Die Ludolfs langsgaan. In het stapelsysteem van Peter ligt er vast nog 1:D

Mijn eerste pechklant van zaterdag staat bij een hotel in Bardolino. De versnellingspook van zijn 16 jaar oude Peugeot 605 voelt lam aan. Een kunststof busje dat bij het schakelmechanisme hoort is versleten. De berijders hebben meegedaan aan een georganiseerde tocht met auto’s die een waarde van 500 euro niet mogen overstijgen. Ze zijn nu onderweg naar huis en moeten maandag weer aan het werk. Eigenlijk moet het complete stangetje vervangen worden maar er is geen tijd daarop te wachten. Omdat het probleem vlak bij de hete uitlaat zit kan er alleen met ijzerdraad gewerkt worden. Ik maak zo goed en kwaad als het gaat een solide borging op het mechanisme waarmee ze Nederland moeten kunnen halen.

en

In Bardolino hebben we een melding van een deelnemer aan de ‘garbagerun’, een vijfdaagse avonturentocht door Europa voor auto’s die niet meer mogen kosten dan 500 euro. Deze melding betreft een Nissan Micra uit 1986 die al diverse keren door de Alarmcentrale is geholpen. De bestuurder wil een vervangauto. Hij heeft nu last van ‘vapourlock’, de benzinepomp kan alleen benzine verplaatsen en werkt niet meer als er door de hoge temperatuur een gasbel in de pomp komt. Door de pomp te koelen komt er weer leven in de bejaarde Nissan.

:p

Grappig, met hun hebben wij opgereden heel de dag van Wroclaw naar Bratislava, die mini was de dag daarvoor half uitgefikt door kortsluiting in de bedrading @ motorkap, heeft een pool tot 3 uur snachts een nieuwe draadboom voor ze aangelegd en zijn ze de volgende dag weer op pad gegaan nadat ze in die garage overnacht hebben :W

Pronk eigenlijk had je al wat ervaringen met garbage run. Kan me nog wel wat ritjes met de oude koopmans bus herinneren vooral die naar croix en ternoix

Pronk eigenlijk had je al wat ervaringen met garbage run. Kan me nog wel wat ritjes met de oude koopmans bus herinneren vooral die naar croix en ternoix

Zelfs na die tijd rij ik al jaren met een andere gare bus alle races af...die Volvo was koning in vergelijking met die barrels! Het gas is nieteens blijven hangen! :D

Back