Sjors@Area
Oldschool
Hoeveel uitvallers waren er nu eigenlijk?
Ja klopt, van Gert-jan (studie genoot van me) en Leon. Ze blijven ook lekker verder crossen met hun pitbike op de camping :W.
De derby moeten ze nog wat aan sleutelen, de dynamo had het opgegeven dus ze moesten de laatste dagen steeds van accu wisselen.
Helemaal top. Wij zitten hier nu met de karaoke bus, die verlaagde passat en die Volkswagen Derby rat. We zetten het feest gewoon voort!
Nog thx for het helpen boven @ kasteel in bratislava!
Geef ff aan dat ze ons moeten mailen !
Ik heb nog een bakkie van hen, waarvoor dank 9||6
Helemaal top. Wij zitten hier nu met de karaoke bus, die verlaagde passat en die Volkswagen Derby rat. We zetten het feest gewoon voort!
Over het algemeen ben ik ook wel rustig en ga ik een handgemeen 9 vd 10 keer uit de weg, deze keer had ik er idd geen moeite mee gehad.
Jaloers! Ik ben vannacht thuisgekomen, nog wel ff 2 dagen @ gardameer gechilled gelukkig. Zeer mooie week achter de rug, met genoeg momenten om nooit te vergeten!
Heb jou nog opgezocht in Wroclaw bij camping Olympisch Stadion, maar op dat moment zat 'de gast van het scooterforum' niet in de auto
Volgend jaar weer denx, alleen zou wel graag een wat stoerdere auto hebben! Wat voor 1 is die van jullie nou precies?
Hehe, ik probeer je ook niet af te schilderen als aggresief vechtersbaasje hoor, als ik mijn reactie nog eens lees lijkt het daar wel op. Je bent nogsteeds een gezellige goedzak en geloof idd best dat je thuis niet zo bent, maar ik vond het echt fantastisch :
Een 'bekende' van Douwe had een pion/paalt gejat bij die nachtclub omdat hij niet naar binnen mocht, uitsmijter zag dat gebeuren dus die gast peerde hem, uitsmijters uit hun dak en samen met politie opzoek naar die gast, toen kwam deze situatie :
** uitsmijter (1,60m) van nachtclub loopt op een uitdagende/boze manier door onze groep heen, zegt dat we op moeten lazeren oid, doet dreigend, Douwe (2,10m)gaat naast hem staan, doet borst naar voren, spant spierballen, uitsmijter kijkt omhoog en loop weg ** :W
Grappig, met hun hebben wij opgereden heel de dag van Wroclaw naar Bratislava, die mini was de dag daarvoor half uitgefikt door kortsluiting in de bedrading @ motorkap, heeft een pool tot 3 uur snachts een nieuwe draadboom voor ze aangelegd en zijn ze de volgende dag weer op pad gegaan nadat ze in die garage overnacht hebben :W
Pronk eigenlijk had je al wat ervaringen met garbage run. Kan me nog wel wat ritjes met de oude koopmans bus herinneren vooral die naar croix en ternoix